AvidGamer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg har følelsen at denne kommer til å bli stor...eller rettere sakt jeg HÅPER at denne er så bra som den ser ut til... Den minner stort på V for Vendetta med en dasj Dark City, og kan mulig følge dens fotspor uten problemer.... Se trailer her: http://www.firstshowing.net/2009/01/10/mus...ci-fi-franklyn/ Hva synes dere? Endret 12. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ser utrolig rå ut ja. Noe å glede seg til. Har hørt at filmen ikke er hvordan den blir fremstilt i traileren: en sci-fi action film. Leste på imdb at det virket mer som en ren drama. Men ikke vet jeg. Traileren får filmen til å se rå ut likevel. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Har hørt at filmen ikke er hvordan den blir fremstilt i traileren: en sci-fi action film. Leste på imdb at det virket mer som en ren drama. Men ikke vet jeg. Traileren får filmen til å se rå ut likevel. Den skal være et mysterie/drama/sci-fi film. De måtte vel lage traileren litt hypet opp for å lokke amrikansk interesse. Hvis du leste på artikkelen så har den ikke fått en amrikansk distributor enda. Så den traileren er som den er i håp for at en distributor hører om den, særlig siden disse mørke filmene er så "inn" for tiden. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Rå og rå fru blom. Dette har vi da sett ørtenhundreogførtti ganger før? Likte riktignok V for Vendetta veldig godt. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 V For Vendetta blandet med Dark City? Me likes! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Okei, det der så bare helt sykt genialt ut. Hvorfor har ingen lagd slike filmer før? Eller har man lagd sånne filmer før? Dark City, sier der? Flere godbiter jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Okei, det der så bare helt sykt genialt ut. Hvorfor har ingen lagd slike filmer før? Eller har man lagd sånne filmer før? Dark City, sier der? Flere godbiter jeg ikke har fått med meg? Gah! Ikke sett Dark City??? Sett i gang NÅ! Dark City Endret 12. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nei, dette så ikke bra ut. Når man i traileren kan se at skuespillet er dårlig er ikke utsiktene til filmen særlig god. Den utstrakte bruken av voice-over forsterker bare dette. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Okei, det der så bare helt sykt genialt ut. Hvorfor har ingen lagd slike filmer før? Eller har man lagd sånne filmer før? Dark City, sier der? Flere godbiter jeg ikke har fått med meg? Gah! Ikke sett Dark City??? Sett i gang NÅ! I'm on it. 4 % completed... Endret 12. januar 2009 av -MK- Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 I'm on it. 4 % completed... Kan også nevne City of Lost Children dersom du liker denne type film. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 virker spennende. tror nok jeg bli å se denne:) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nei, dette så ikke bra ut. Når man i traileren kan se at skuespillet er dårlig er ikke utsiktene til filmen særlig god. Den utstrakte bruken av voice-over forsterker bare dette. Er jo en indie film da. Kan ikke forvente høy budget på trailer lyden. Men det er noe spesielt med slike filmer som faller mellom sprekkene på kino og all "hypen"...de blir nesten alltid cult filmer. Som Pi, City of Lost Children, Dark City, Equilibrium, Cube, eXistenZ, Brazil, Time Bandits osv. Så jeg er nokså spendt på denne, men vi får se om den holder mål. Endret 13. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå