Gå til innhold

Franklyn - en ny "V for Vendetta"?

AvidGamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt at filmen ikke er hvordan den blir fremstilt i traileren: en sci-fi action film. Leste på imdb at det virket mer som en ren drama. Men ikke vet jeg. Traileren får filmen til å se rå ut likevel.

Den skal være et mysterie/drama/sci-fi film.

De måtte vel lage traileren litt hypet opp for å lokke amrikansk interesse. Hvis du leste på artikkelen så har den ikke fått en amrikansk distributor enda. Så den traileren er som den er i håp for at en distributor hører om den, særlig siden disse mørke filmene er så "inn" for tiden.

Lenke til kommentar
Okei, det der så bare helt sykt genialt ut. Hvorfor har ingen lagd slike filmer før? Eller har man lagd sånne filmer før? Dark City, sier der? Flere godbiter jeg ikke har fått med meg?

Gah! Ikke sett Dark City??? :dribble: Sett i gang NÅ!

Dark City

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Okei, det der så bare helt sykt genialt ut. Hvorfor har ingen lagd slike filmer før? Eller har man lagd sånne filmer før? Dark City, sier der? Flere godbiter jeg ikke har fått med meg?

Gah! Ikke sett Dark City??? :dribble: Sett i gang NÅ!

I'm on it. 4 % completed...

Endret av -MK-
Lenke til kommentar
Nei, dette så ikke bra ut.

Når man i traileren kan se at skuespillet er dårlig er ikke utsiktene til filmen særlig god. Den utstrakte bruken av voice-over forsterker bare dette.

:thumbdown:

Er jo en indie film da. Kan ikke forvente høy budget på trailer lyden.

Men det er noe spesielt med slike filmer som faller mellom sprekkene på kino og all "hypen"...de blir nesten alltid cult filmer. Som Pi, City of Lost Children, Dark City, Equilibrium, Cube, eXistenZ, Brazil, Time Bandits osv.

Så jeg er nokså spendt på denne, men vi får se om den holder mål.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...