Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Han skulle på noe hard ass metal crap rundt den tiden ja. (aspic: hvordan ble det med poker'n?) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 så fra 20.00 til 22.30? hehe..blir tidlig ut på byen igjen da ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Alastor:United spiller på søndagen btw. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 I know. Jeg liker meg best hjemme, på sofaen og med øl når laget mitt spiller. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Anyway, blir jo ikkje akkuart lange tida for eit forumtreff. Daniel: det er litt på vent atm, eg satsar litt på å få spelt evt. neste søndag. Men sender pm's ut i veka for å høyre om interessa er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Det hos Ba'al er jo bare vorspiel,vi drar vel ut på by'n etterpå? Det er jo minstekrav. Evt kan vi sikkert ta vorspiel del II til Zaltzman(og hans SiT-sofa*grøss*) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Men så er det eit fåtal av oss som er under 20. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Sucks being you... eh jeg mener. Det finnes da lovlig flere utesteder i Trondheim som ikke er 20. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, stemmer it sucks. Klart eg blir med på byen etter endt vorspiel. Har berre høyrt at det ikkje er noko særleg "nivå" over utestadene med +18. Vi smårollingane får finne oss ein fjortisbar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Naboen er vel helt greit. Vi kan jo ha med oss barnebord. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Etter å ha hørt mer på banda som skal spille på Inferno Kick Off så frister ikke det, da særlig når CC er på 200 kroner, bruker heller de pengene på øl. Jeg er ganske fleksibel på når/ hvor man skal ut på byen, men ca. 23 -> 24 er vel normalt? Skal en ta buss fra byen går buss 55 RATE direkte til meg, holdeplassen heter Anton Grevskottsvei, da er man ca. 100 meter unna. Ellers kan man stå av ved ICA Tempe, går en drøss med busser dit. Legger ut en kart på hvor holdeplassene er: Endret 5. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Linje 3 stopper forøvrig på de samme holdeplassene, da den kjører ruta til 55 et stykke på kvelden etter hva jeg kan se. Og vors fram til 23-24 høres greit ut ja Tror egentlig jeg skal melde meg på det her jeg, om dere vil ha med enda en mod Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Color me skeptisk. Neida,bare kom du påsan. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Du er velkommen på vors Alastor, har 2 hjørnesofaer + 3 kjøkkenstoler så det skal nok gå greit. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Men du har mikrobølgjeomn Ba'al? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Mikro? Eneste han trenger er stort kjøleskap Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Har mikro og kaffetrakter, skal rydde plass i kjøleskapet så det blir plass til en del sixpacks Edit: Sjekka nå bussene, glemte tre'rn som også går direkte til Anton Grvskotts vei, så da tar man enten 3E eller 55. Endret 5. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Nice, I'll bring the popcorn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Har du noen gang vært på three lions på en lørdag? Litt lurt å komme litt før. Siden vi blir 3 så lønner det seg å ha bord. 4? 5? 6? 20? 70? eh, ble litt vel spam. Det jeg mente å si var: wh1te stikker ommom her før Three Lions, altså blir nok jeg med ned for kamp. Endret 5. februar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 This is news to me.Så jeg og mr.Vaage møter deg og Mr.White i byen før vi drar til Three Lions? En av oss bør booke et bord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå