aspic Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 snip Eg kan stille min brukar til disposisjon. Eg har faktisk ei eiga speleliste med "party", som i hovudsak blir dominert av Blondie, Justin Timerblake og Shakira. Digg! Betre enn Samfundet sin musikk nede på dansegolvet i alle fall. :< Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Lady GaGa, The Fame. Including the hit single Let's Dance. Out now! Variert musikk er sikkert bra Endret 24. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Uff da, mer metalhue her, men vi møtes på midten. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Så lenge karsk er inkludert er all musikk "do-able". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Ingenting er som trøndere og nerder som danser etter ABBA og Blondie. Blir det noen personer med XX-kromosomer på denne festen? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Ja, koffein fri hvis det blir for meget, REM er viktig. Detaljer er uansett bare det, tar det som edt kommer Edit: Hu, who knows.. Endret 24. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Skjer med at det blir 3x liv i tråden her klokka 2-3 ut på laurdags morgon?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Fordi jeg bumpa for glory! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 WTF? Nå kan jeg grille pølser, men.. :!: Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Sesamburgeren gjorde seg, samt litt coop i GoW2, men no er det natt. Night! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Sesam.. gidder jeg å gå dit.. Fuck, men ja.. meget god burger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Lady GaGa, The Fame. Including the hit single Let's Dance. Out now! Variert musikk er sikkert bra Den sangen er litt for fengende Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Kan høre på det meste, men har et par ønsker til hva som IKKE skal spilles av musikk: R&B Gangsta rap Shakira Britney Spears VG-lista generelt Dårlige coverlåter av gamle sanger Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Er det humør for sosiale aktivitetar og slikt? Evt. noko vi skal planleggje på førehand? Namnelappar? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Holder i lange baner med god humør og drikkevarer for min del, dog er åpen for det meste. Tror jeg har RISK liggende et sted, men det mangler nok endel figurer tror jeg. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 bla blab random stuff. jeg er full. bla bla bl. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Fy da, drukket for fort? Chasing the dragon.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Chasing the dragon er vel heroin? Nei det var ikke noe mer fest, alle dro. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Chasing the dragon er vel heroin? Nei det var ikke noe mer fest, alle dro. Festen er likevel ikkje over. Det blir ikkje meir morro enn kva ein lagar sjølv! She comes out on Fridays every time And stands out in a line I could've been anyone she'd seen She waits another week to fall apart, she couldnt make another day I wish it was anyone but me It could've been anyone you see She had something breakable just under her skin American girls all weather and noise Playing the changes for all of the boys Holding a candle up to my hand Making it feel so incredible WOOOW! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Forvirrende det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå