Gå til innhold

Forumfest i Trondheim v.3 [18+] | 7. februar | Første post oppdatert 04.02


Zlatzman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høyest musikk?

Ikke merka noe til.

Hver gang jeg har vært der, har jeg alltid kunne ha normale samtaler med bartenderne, Sveinung eller venner og bekjente jeg har vært der med / møtt.

Har vært på andre utesteder der de spillere høyere :p

Downtown f.eks. :p

 

De få gangene jeg har vært på Storås har det være så forbanna høy musikk at jeg har fått vondt i hode. Kan jo ha en sammenheng med at jeg ikke klarer å finne noe positivt med det hølet Sveinung driver (forøvrig ikke noe positivt med den fyren heller). Men nå er det over et halvt år siden sist jeg var der, så kan jo ha skrudd ned volumet litt :p

 

De eneste kriteriene jeg har er egentlig at det ikke er kø, samt at jeg helst får drikke Dahls. Samt at det spilles ok musikk (eksluderer de fleste plassene i nordrø iallefall).

Lenke til kommentar

Jeg legger ned veto mot Storås. Stedet har overhodet ikke klasse, og musikken er ikke noe å rope hurra for. Foretrekker Vista. Er åpen for det meste som ikke koster noe særlig penger, foruten 3B, er ikke så begeistret for rockesteder. Downtown er utelukket på lørdager, da det er så forbanna dyrt både å komme inn, og å kjøpe drikke der.

Lenke til kommentar

Vel, okay. Ikke Storås da. Fatter ikke hva folk syns er så ille med det stedet, men ok. Det er vel ikke en diskusjon å ta her.

Så lenge det ikke koster flesk å komme inn og det ikke spilles pussypop og r&b, så skal jeg være fornøyd.

 

edit: Brando åpner igjen da, i helga faktisk.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Brando åpner igjen. Og Anil, eieren satser friskt og vil gi unge og studenter et nytt spennende tilbud her i Trondheim. Med deres hjelp så lover dette veldig godt.

 

Inngangen er ved den store, grønne døra.

 

20 års aldersgrense. Og selvfølgelig ingen CC

 

 

Dj Deepdale står for musikken og vil sørge for en herlig blanding av svært dansbar musikk på kveldene.

 

 

Prinsensgate

Trondheim, Norway

 

Og

 

Åpningspartai førstkommende lørdag 17. januar. Dørene åpner kl. 17.00. Svært rimelige priser fram til midnatt, så møt opp tidlig. Dj Deepdale sørger for swingende house, café house, deep house. En forsmak på dette kan dere få ved å laste ned mixtapes fra: http://djdeepdale.blogspot.com

 

Som kjent har Monte Criso hatt problemer med klientellet. Dette er helt klart tatt hånd om. Og uønskede gjester blir stoppet i døra.

Lenke til kommentar

Fan om folker er med å bli full så er jeg gem yo. Dette bør bli noe av. Jeg tar til og med fram grillen om det får fart på sakene.

 

Og by the way om folk ikke er med å feste til 8 om morran så er de tapere i mine øyne. For jeg klarere ikke å stoppe før da.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar
Fan om folker er med å bli full så er jeg gem yo. Dette bør bli noe av. Jeg tar til og med fram grillen om det får fart på sakene.

 

Og by the way om folk ikke er med å feste til 8 om morran så er de tapere i mine øyne. For jeg klarere ikke å stoppe før da.

Vi kan ikke være hos meg til 5 i alle fall ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...