aspic Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Kjekt for oss under 20 då :< I så fall skal eg låne leg av nokon her inne. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg husker ikke at jeg kom inn på kings cross sist treff men det skjedde i hvertfall. Kansje jeg er like heldig denne gangen. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Høyest musikk?Ikke merka noe til. Hver gang jeg har vært der, har jeg alltid kunne ha normale samtaler med bartenderne, Sveinung eller venner og bekjente jeg har vært der med / møtt. Har vært på andre utesteder der de spillere høyere Downtown f.eks. De få gangene jeg har vært på Storås har det være så forbanna høy musikk at jeg har fått vondt i hode. Kan jo ha en sammenheng med at jeg ikke klarer å finne noe positivt med det hølet Sveinung driver (forøvrig ikke noe positivt med den fyren heller). Men nå er det over et halvt år siden sist jeg var der, så kan jo ha skrudd ned volumet litt De eneste kriteriene jeg har er egentlig at det ikke er kø, samt at jeg helst får drikke Dahls. Samt at det spilles ok musikk (eksluderer de fleste plassene i nordrø iallefall). Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg legger ned veto mot Storås. Stedet har overhodet ikke klasse, og musikken er ikke noe å rope hurra for. Foretrekker Vista. Er åpen for det meste som ikke koster noe særlig penger, foruten 3B, er ikke så begeistret for rockesteder. Downtown er utelukket på lørdager, da det er så forbanna dyrt både å komme inn, og å kjøpe drikke der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Om vi drar ut tidlig nok har man jo alltids naboen. Husker det funka greit på et tidligere treff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Eller three Lions. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 den gode nabo, mormors, three lions, lille london. mye å ta i kl vil egentlig folket begynne å vorse? kan begynne så tidlig som 17:00 jeg hvis folket er klare. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Vi bør vel strengt tatt kome med dato og stad før evt. klokkeslett? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Vel, okay. Ikke Storås da. Fatter ikke hva folk syns er så ille med det stedet, men ok. Det er vel ikke en diskusjon å ta her. Så lenge det ikke koster flesk å komme inn og det ikke spilles pussypop og r&b, så skal jeg være fornøyd. edit: Brando åpner igjen da, i helga faktisk. Endret 16. januar 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Da har det kommet opp en uventet hendelse den 31. så jeg kan sannsynligvis ikke den helga. Hvordan er stemninga for å ta treffet 7. februar? Endret 17. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Sikkert ganske så blakk etter Metal Merchants festivalen, men neppe mett av dage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 7. funker greit nok det, jeg er sannsynligvis hjemme da uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Fine by me. Men Brando reopend? Hvor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Brando åpner igjen. Og Anil, eieren satser friskt og vil gi unge og studenter et nytt spennende tilbud her i Trondheim. Med deres hjelp så lover dette veldig godt. Inngangen er ved den store, grønne døra. 20 års aldersgrense. Og selvfølgelig ingen CC Dj Deepdale står for musikken og vil sørge for en herlig blanding av svært dansbar musikk på kveldene. Prinsensgate Trondheim, Norway Og Åpningspartai førstkommende lørdag 17. januar. Dørene åpner kl. 17.00. Svært rimelige priser fram til midnatt, så møt opp tidlig. Dj Deepdale sørger for swingende house, café house, deep house. En forsmak på dette kan dere få ved å laste ned mixtapes fra: http://djdeepdale.blogspot.com Som kjent har Monte Criso hatt problemer med klientellet. Dette er helt klart tatt hånd om. Og uønskede gjester blir stoppet i døra. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Fan om folker er med å bli full så er jeg gem yo. Dette bør bli noe av. Jeg tar til og med fram grillen om det får fart på sakene. Og by the way om folk ikke er med å feste til 8 om morran så er de tapere i mine øyne. For jeg klarere ikke å stoppe før da. Endret 18. januar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Og by the way om folk ikke er med å feste til 8 om morran så er de tapere i mine øyne. For jeg klarere ikke å stoppe før da. derfor jeg fant deg sovende i et bussur kl 05:00 midt på buran etter forrige forumfest? Endret 18. januar 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Fan om folker er med å bli full så er jeg gem yo. Dette bør bli noe av. Jeg tar til og med fram grillen om det får fart på sakene. Og by the way om folk ikke er med å feste til 8 om morran så er de tapere i mine øyne. For jeg klarere ikke å stoppe før da. Vi kan ikke være hos meg til 5 i alle fall ... Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Blir dette en fest med bare gutter, eller? Jeg kunne tenke meg å komme, hvis jeg får med meg typen (som også har brukerkonto her), men jeg er litt skeptisk dersom det bare er gutter no offense Jeg vorser nesten alltid på Moholt, så det gjør ikke meg noe (kort vei hjem! \o ) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Tror dessverre ikke det er noen andre jenter som har meldt sin interesse foreløpig. Du får reklamere litt rundt på forumet, kanskje det er noen andre jenter som blir med også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå