stigfjel Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Selv har jeg hatt vors på et kjøkken tidligere, hvor det har vært ca 10, og alle har hatt sitteplass. Men på mitt kjøkken har jeg en gammel sovesofa som SiT hadde på alle rommene før de byttet til rammemadrasser. Og jeg har vært på fester hvor det har vært enda flere enn det, men da blir det fryktelig trangt. Edit: men det beste er selvfølgelig om noen med litt bedre plass har vorset. Endret 15. januar 2009 av stigfjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Trangt eller ei, her kommer jeg! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har vært på fester med over 30 stk på et moholt-kjøkken, men da ble også et par av rommene tatt i bruk. Men det er jo ikke særlig behagelig med tanke på sitteplasser og do-kapasitet. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Er det snakk om pizza med gutta, eller er det futt i sakene? Altså utpå byen utpå kvelden? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har vært på fester med over 30 stk på et moholt-kjøkken, men da ble også et par av rommene tatt i bruk. Men det er jo ikke særlig behagelig med tanke på sitteplasser og do-kapasitet. Jeg har sågar vært på 50+ fester på moholt, mer enn en kvadratmeter per person, mer enn nok plass AtW Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Er det snakk om pizza med gutta, eller er det futt i sakene? Altså utpå byen utpå kvelden? Rus inngår i mitt bilde iallefall..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Kan man legge ned veto mot Downtown? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Tenk på forumtreffet som et litt utvidet vors. Vi møtes og hygger oss, gjerne med alkohyler for de som er interessert i sånt (alle?). Etter det er det ikke noe planlagt, men er ikke utenkelig at en del stikker ned til byen sammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Downtown er ikke så ille, finnes verre steder, ulempen med Downtown er at de har for mye sukker i de rom-baserte drinkene sine. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Ser heller ikke bort ifra at spander-buksa er på. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Ulempen med Downtown er at det koster penger å komme inn. Som er totalt bull i min bok. Ulempen med Downtown er at det koster penger å komme inn. Som er totalt bull i min bok. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Ulempen med Downtown er at det koster penger å komme inn. Som er totalt bull i min bok. Ulempen med Downtown er at det koster penger å komme inn. Som er totalt bull i min bok. Ulempen med Downtown er at det er Downtown. Jeg stemmer for nye Rock City, 3b, fru lundgrens eller noe i den gata. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Har til gode å dra på nye rock city. Im 4 it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg er bare glad VIP ikke eksisterer mer. Søss sa de er konk, jeg var der og og ba om den dyreste champagnen deres fordi jeg skulle feire nettopp det. Fikk en tysk, lunken, billig hvitvin i stedet. Ja ja. Selv stemmer jeg for Storås <3 Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Kjipt å gå plasser det ikke går an å prate. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Agreed, derfor jeg foreslo Storås. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Agreed, derfor jeg foreslo Storås. Haha, utestedet i Trondheim med høyest musikk? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg er ikke 21:( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Høyest musikk? Ikke merka noe til. Hver gang jeg har vært der, har jeg alltid kunne ha normale samtaler med bartenderne, Sveinung eller venner og bekjente jeg har vært der med / møtt. Har vært på andre utesteder der de spillere høyere Downtown f.eks. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 crash, ricks og downtown er steder jeg helst ikke vil gå på, for høy musikk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå