Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er her, jeg. Kom ikke hjem før barne-tv i går. Etter helgen har jeg sett meg nødt til å bygge opp litt god karma ved å arbeide med eksamen. Jeg trodde jeg sov godt på gulvet til Zlatz, men jeg var dødstrett når jeg kom hjem. Sikker all den jabbinga di, Daniel. Å nei, det var sant, du måtte kaste inn håndkleet Heldigvis var kampen bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor er alle de heite damene? Så ingen på bildene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 I lommen til Datasmurf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hvor er alle de heite damene? Så ingen på bildene. Vaage ble med to vackre blondiner hjem da. Endret 9. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Fekk du med deg om det blei noko på han duden som sjekke opp ho jenta, wh1te? "Sjå no, no byrjar han snart med kino". BANG! Touchdown. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Skjer med at Ba'al ikkje har vore online sidan laurdag? =o Det var jo ikkje så mykje å rydde.. Noen søndager er det bare godt og slappe av, sløve foran noen filmer og ikke stort mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor er alle de heite damene? Så ingen på bildene. Vaage ble med to vackre blondiner hjem da. Ja, kan ikke klage, fikk søss og typen sammen igjen, og fikk sove på skuldra til bestevenninna hennes, samt beskytte de mot nesevise studenter fra Bergen og Østlandet Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Noen søndager er det bare godt og slappe av, sløve foran noen filmer og ikke stort mer. Ja, eg ser den. Skulle ynskje eg kunne gjort det same =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Fekk du med deg om det blei noko på han duden som sjekke opp ho jenta, wh1te? Nei, han gikk vel videre til en annen jente om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde egentlig tenkt å være med, men så dukket det selvfølgelig noe opp i siste liten. En kompis jeg ikke har sett på evigheter var plutselig i Trondheim, så jeg måtte prioritere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå