Dynejonas Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ja alle er fags. Ikke noe badstu heller. Den tok for lang tid å varme opp. Dessuten ble jeg ikke skikkelig full Neste helg gidder jeg ikke blande ut drikken min. Blæ finner ikke tråden med han som hadde reaksjonstest som jeg tok nå som jeg er full og fikk bedre score enn endru:P Endret 8. februar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Utmerket kveld, akkurat som den legendariske grillinga i 05. Kom hjem i sted, måtte dra tidlig for å være sikker på at søss og typen ble sammen igjen, og for å få med meg venninna til søss hjem. Kan ikke ha henne rekende rundt i byen med ekle 18-åringer som tror de er så kjekke. *overbeskyttende* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Og vi har bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Too drunk too furious her. Jeg må da snart lære å ikke drikke på tom mage. Neste(Oh ja,vi må ha en til) forumsfest må holdes på en dag når Liverpool ikke spiller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ha ha, så lenge jeg slipper å få magen min "voldtatt" hver gang L'pool scorer er jeg happy Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Mine kjem snart.. I helvette.. :< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ha ha, så lenge jeg slipper å få magen min "voldtatt" hver gang L'pool scorer er jeg happy Det var verdt det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Og, her er bileta: Som de ser skal eg ikkje skryte på meg noko særleg bildetakingsskills.. De tre nærmaste er jonpet55, quakie (han som snur seg) og wh1te. Jonpet55 (heilt, heilt til venstre), Ba'al, Data, Danielzu, Zlatz, og bakhovudet på wh1te. Ba'al, Data, Danielzu, Zlatzman. Meg, Data. Data, Daniel. Fy søren det var kjekt i går! Dog, litt lang gåtur frå leiligheten ned til Samfundet. Eg er ganske skuffa over folka som aldri kom seg til festen, sjølv om vi hadde det rimeleg bra utan dei. Vi ser tydelegvis at Data har litt meir trening i å bli tatt bilete av enn meg =/ Endret 8. februar 2009 av aspic Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjenner igjen Datasmurf og Zlatzman på bildene men hvem er hvem av resten? Skulle ønske jeg kunne vært med. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Åh faen. *Glemsk jævel* Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 No har eg "tagget" litt bilete. Takk til Ba'al for disponering av leilighet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Åh faen. *Glemsk jævel* Du ble faktisk nevnt. Jeg og mr. White snakket om deg på Three Lions,men du kom aldri Edit: ja,vi må nesten takke Ba'al. Endret 8. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Sorry, men dagen i går ble et lite helvete pga diverse greier, og da kom det rett og slett bort. Håper folket hadde det fint Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Takk Ba'al Also, aspic, sånn blir man av å være festfotograf i årevis, var det fester i Orkdal, Skaun og Meldal, kan du banne på at jeg var der med kamera og knipsa løs, til folks glede og frustrasjon, har mottatt så evig med drapstrusler og diverse at halvparten er nok, har mange gode minner også, som hu dritingse jenta som kledde av seg i blitzregn ^^ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Dæng, eg gløymte å ta bilete av veggen til Ba'al. =( Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Vi ser tydelegvis at Data har litt meir trening i å bli tatt bilete av enn meg =/Hot stuff begge to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 I would do them. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Vi ser tydelegvis at Data har litt meir trening i å bli tatt bilete av enn meg =/Hot stuff begge to Kan ikke si at du er verre da, kjekken Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Skjer med at Ba'al ikkje har vore online sidan laurdag? =o Det var jo ikkje så mykje å rydde.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Har ikke sett White noen steder heller. Maybe they hooked up? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå