Gå til innhold

Forumfest i Trondheim v.3 [18+] | 7. februar | Første post oppdatert 04.02


Zlatzman

Anbefalte innlegg

Haha, stemmer it sucks. Klart eg blir med på byen etter endt vorspiel. Har berre høyrt at det ikkje er noko særleg "nivå" over utestadene med +18. Vi smårollingane får finne oss ein fjortisbar :)

Du får joine meg når jeg vandrer innom Samfundet for å ta en bursdagshot eller ti for søss da :p

Fjortisbarene er vel konk så vidt meg bekjent. Både VIP og Exit er borte, og det er nok, vil ikke vite om det har poppa opp flere etter dem :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Permban fra festen, seff. Win.

 

Danielzu: Vi får snakkes på sms. Jeg regner med å ta toget 2, være i byen 15.30. Så må jeg ta buss til Moholt. Så til sentrum igjen.

Lenke til kommentar

I'm in! :D

 

Skal en ta buss fra byen går buss 55 RATE direkte til meg, holdeplassen heter Anton Grevskottsvei, da er man ca. 100 meter unna. Ellers kan man stå av ved ICA Tempe, går en drøss med busser dit. Legger ut en kart på hvor holdeplassene er:post-15775-1233861226_thumb.jpg

 

aspic: Du joiner bussen? Er forresten ferdig med jobbing på Samfundet for hele semesteret i kveld! :D

Lenke til kommentar
Hei, takk for invitasjonen. :)

 

Jeg bor nå i Tromsø så det blir nok en lang tur bare for en fest. Det hadde vært veldig gøy å vært med, men jeg melder dessverre pass.

___

 

Litt brainstorming (hva heter det på norsk?): Vi datanerder har jo muligheten til å sette opp et par webkameraer og ha interaktiv forumfest i Trondheim og Tromsø samtidig. Evt. flere plasser.

 

Idédugnad og/eller idémyldring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...