Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, stemmer it sucks. Klart eg blir med på byen etter endt vorspiel. Har berre høyrt at det ikkje er noko særleg "nivå" over utestadene med +18. Vi smårollingane får finne oss ein fjortisbar Du får joine meg når jeg vandrer innom Samfundet for å ta en bursdagshot eller ti for søss da Fjortisbarene er vel konk så vidt meg bekjent. Både VIP og Exit er borte, og det er nok, vil ikke vite om det har poppa opp flere etter dem Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det høyres ut som ein plan Datasmurf, då heng vi oss berre på deg (og søstra di, evt. venninnene hennar). Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Dette var jo så nærme at det nesten er skammelig om jeg ikke stikker innom Men jeg er avholds, så det frister liksom ikke så veldig bortsett fra å møte forumfolk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 So females are not cumming? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Eg bringer popcorn Daniel. Dei blir automatisk tiltrekt av lukta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, ble faktisk spurt av ei vennine om hun fikk være med. Men sa nei. Siden det blir lame å drasse med ikke forumsjenter på forumstreff synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Permban det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 So, Mr White, når treffes vi imorgen? Og blir det fire stykker eller tre?(meg,deg,Vaage og en fyr du skulle ta med) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Permban det ja. Lol fail. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1066617 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Permban fra festen, seff. Win. Danielzu: Vi får snakkes på sms. Jeg regner med å ta toget 2, være i byen 15.30. Så må jeg ta buss til Moholt. Så til sentrum igjen. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 I'm in! Skal en ta buss fra byen går buss 55 RATE direkte til meg, holdeplassen heter Anton Grevskottsvei, da er man ca. 100 meter unna. Ellers kan man stå av ved ICA Tempe, går en drøss med busser dit. Legger ut en kart på hvor holdeplassene er: aspic: Du joiner bussen? Er forresten ferdig med jobbing på Samfundet for hele semesteret i kveld! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp, minivors hos dykk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg er skeptisk til at jeg får med meg egen drikke inn på Three Lions så jeg joiner Danielzu og co etter kampen tipper jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 HA! Trodde du, no TL,no joining. () Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg er flink til å henge meg på og følge etter folk en hel kveld uten at jeg egentlig er med de, så det hadde ikke vært no problem for meg så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg finner deg nok Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hei, takk for invitasjonen. Jeg bor nå i Tromsø så det blir nok en lang tur bare for en fest. Det hadde vært veldig gøy å vært med, men jeg melder dessverre pass. ___ Litt brainstorming (hva heter det på norsk?): Vi datanerder har jo muligheten til å sette opp et par webkameraer og ha interaktiv forumfest i Trondheim og Tromsø samtidig. Evt. flere plasser. Idédugnad og/eller idémyldring. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Er det folk der nå? Jeg, aspic og quakie drar snart Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Møtte en kis på byen, kjente han igjen fra en plass og spurte om han hadde hørt om diskusjon. Ja det hadde han men han hadde ikke vært på festen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Festen var konge. Nå er vi fulle alle mann. Tidlig ferdig i dag Dynejonas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå