Zlatzman Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Oppdatering, 4. februar (adresse lagt til): Foreløpig tid og sted: 7. februar, hos Ba'al: Min adresse er forresten Klæbuveien 175 B (rød hus, kjelleretg.), kan gi en mer detaljert beskrivelse hvis så måtte ønskes, men legger ut et kart foreløpig. Da var det kanskje på tide å få til en forumfest i Trondheim igjen, da det begynner å bli en stund siden sist. Som tidligere har vi 18-årsgrense på treffet. I første omgang er det kanskje greit å finne ut hvem som er interessert og når folk kan. I tillegg må finne et sted å være. Så det ville vært flott om alle som er interessert i å være vert kan melde fra om det. Treffet bør i alle fall være unnagjort før påske, og jeg anbefaler "så-snart-som-mulig" som passende tid. Personlig merker jeg at studiekjøret ikke er så veldig hardt de første ukene av semesteret. Om alle kan krysse av hvilke dager som passer HER ville det vært fint. Og ikke glem å gi sim en god klem på treffet for å mekka avstemningen. Endret 4. februar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Æ e me. Tok en ripoff fra OL-sitatet Endret 12. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) I'll be there, så fremt tidspunktet passer. Har forsvinnende lite plass selv, så jeg kan dessverre ikke være vert. Endret 12. januar 2009 av Raspeball Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Kan ikke garantere noe, men passer det seg slik er jeg med. AtW Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Får vel prøve å komme meg med denne gangen, hvis det passer med jobb osv. Et lite problem er vel at de fleste NTNU-folka drar til åre i ukene som kommer? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Eg joiner nesten uansett. Det blir i alle fall ikkje Åre på meg i år. Nokon må sende ein personleg invitasjon til Simen1. :< Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Eg joiner nesten uansett. Det blir i alle fall ikkje Åre på meg i år. Nokon må sende ein personleg invitasjon til Simen1. :< jeg har sendt han en lenke til tråden. AtW Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) jeg er med. var knall forrige gang(hos skilpadde var det vel) kan ikke stille som vert grunnet litt problemer med støy nivå.... edit: med forbehold om datoen passer ofc Endret 12. januar 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hei, takk for invitasjonen. Jeg bor nå i Tromsø så det blir nok en lang tur bare for en fest. Det hadde vært veldig gøy å vært med, men jeg melder dessverre pass. ___ Litt brainstorming (hva heter det på norsk?): Vi datanerder har jo muligheten til å sette opp et par webkameraer og ha interaktiv forumfest i Trondheim og Tromsø samtidig. Evt. flere plasser. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 I'm inn, såfremt det passer. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis datoen passer, blir jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis datoen passer, blir jeg med. Hva! To Daniel'er? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis datoen passer, blir jeg med. Hva! To Daniel'er? IT IS GOING TO BE KWEISI! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Nokon bør kome med datoforslag asap då, slik at vi kan ha noko å forholde oss til foreløpig Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Sett opp en doodle. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Æ ska til Trondheim den 6. mars. Perfekt dato for meg! =D Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) jeg voter for fre 30 jan eller fre 27 feb. bare for å skyte inn noen forslag edit: jeg jobber 6 mars Endret 12. januar 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) @Simen1: Interaktiv forumfest hadde vært artig å få til, krever ikke så mye planlegging bortsett fra å koordinere tidspunkt. @aspic: Hadde vært greit å få ut noen datoer ja, men ingen har informert om når de kan. Går stort sett i "hvis det passer". For meg funker forsåvidt alle fredager og lørdager fint. Bør vi få satt opp en avstemning i tråden over aktuelle datoer? redigert: makan så treig jeg har blitt. @sim: høres bra ut, si fra når du har satt den opp. Endret 12. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå