Snowbear Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skal kjøpe ny PC og har funnet det meste, men klarer ikke finne en passende PSU ut i fra info på nettet. Tenkte å kjøre et 4870x2 skjermkort i utgangspunktet, men ettersom tiden går vil det begynne å henge etter. I den forbindelse har jeg et ønske om å kunne kjøpe et ekstra 4870x2 som da vil bli vesentlig billigere og kjøre crossfireX med de to. På leverandørenes nettsider står det at jeg trenger en PSU på 1000w for å kjøre to kort, men som med mye annet er dette relativt. Er det noen som har et godt råd om hvilken PSU jeg skulle gått for? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Har du tid, eller tålmodighet om du vil, så ville jeg ventet på Enermax Revolution85+ Enermax Revolution85+ 1050 Watt eller Enermax Revolution85+ 1250 Watt Ellers er PSU til Corsair og Zalman også veldig gode. Endret 12. januar 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Snowbear Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 De ser fancy ut. Har forsåvidt tid nok, siden jeg har slitt med denne gamle PC'en så lenge at litt fra eller til blir uvesentlig. Vet du noe om når den kommer ut på markedet her i Norge? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Lurer også på hvem som vil forhandle dem, da det har vært skralt med Enermax-strømforsyninger her til lands de siste årene. Lenke til kommentar
Snowbear Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Satt og sammenlignet noen SU'er og fant Chill Innovation CP-1000M 1000W. Info fra Chill Innovation Innholdet og kabelmengden er imponerende, men det er noen stoppere for meg 1. "Triple/Quad Nvidia SLI & ATI CrossFire compliance" 2. Hva har damer med PSU å gjøre (nederst på siden) 3. De lover veldig mye for veldig relativt lite penger Er dette virkelig så bra som de sier, eller er det en liten bløff de prøver seg på som vi ikke oppdager fordi vi blir distrahert av bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå