Joachimv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor ser du BBC1? Jeg har Canal Digital familiepakke eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ser det via en kamerat i england som lar meg låne linja hans til F1-løpene Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 whaaaat skal Viasat OnDemand virkelig ha 109,- for å se løpet live?? http://viasatondemand.com/Sports/Motorspor...nese-GP.product Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Overraskende sterkt av Red Bull gutta. Har alltid likt bilen deres, men mest pga utseende. De må da ha gjort grundige endringer, bilen var da ikke så rask i fjor? Følger ikke med så mye, jeg. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 De må da ha gjort grundige endringer, bilen var da ikke så rask i fjor? Følger ikke med så mye, jeg. Alle bilene i år er laget helt fra bunn av, så du har rett i at de har gjort noen grundige endringer. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 aaaaa! Massa som endelig så ut til å kjøre bra og å gjøre bra fremgang, så dør motoren.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jaså, er du Ferrari supporter? Har lyst til å følge mer med jeg, men hvor finner jeg info om F1, og når går løpene? Husker jeg likte han columbianeren til Mercedes før, men han slutta jo for å kjøre evig venstresving. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er en god side å starte med: http://www.formula1.com/ Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja Formula1.com er den beste etter min mening. Den ofisielle nettsida til F1 også. Grei info om løpene, hvor og når, nyheter, førere og team, live timing osv. Seff er jeg Ferrari-supporter litt kjedelig når det går så dårlig da ;p Har "til og med" orginal Scuderia Ferrari-skjorte som kostet meg 70EUR ^^ Stiv og jævlig å gå med Er til og med noen rundt her jeg bor som ahr en F355 Spider Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Må si det begynner å bli en smule vanskelig å være Ferrari-fan nå... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 For alle som ønsker å se løp/kvalifiseringer er det godt med streams ute gratis på nett, bare man vet hvor man skal lete. Regner med det ikke er lov å linke til slike steder her, men et enkelt søk burde jo være nok for de fleste Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skjer med SINNSYKT trege rips fra i dag da?? Skulle egentlig isolere meg og laste ned å se når jeg stod opp, men ble jo bomardert med nyheter om løpet overalt mens jeg ventet på rip'en. Lenke til kommentar
Bullstein Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ahh, må si det har blitt merkbart bedre å være button fan i år, noen andre JB supportere der ute? (fins det noen andre enn meg i det hele tatt? ) For de av dere som ser etter et sted å se løpene live, så bruker jeg Justin.tv eller mundanetv.tk, helt gratis og ikke noe registrering, eneste problemet var at nesten alle streamene ble stengt på søndag, fælt. Så ser jeg på SportN etter på, godt med bra bilde, men bajs kommentatorer Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bullstein, jeg har vært fan en god stund nå, men har egentlig ikke noen favoritt i Formel 1. Skal sies at jeg ikker så veldig fan av de aller mest arrogante førerne. Liker sporten generelt og ikke førerne Lenke til kommentar
Bullstein Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 elsker jo såklart sporten jeg og Men godt å ha noen å heie på, selv om jeg er glad for de aller fleste om de vinner(Bortsett fra hamilton) Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor misliker du Lewis? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Holdt vel med Schumacher når han holdt på...eller først Senna....men har blitt Ferrari nå i de seinere åra, men alltid holdt litt med Button...men gikk så utrolig dårlig de siste åra at han har falt litt vekk..men morro at han gjør det bra ! Håper bare Ferrari kan få i gang bilene sine igjen, er jo katastrofal åpning på sesongen så langt ! Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kimi har gitt opp da Ja, Kimi har vel lenge slitt med motivasjon. Synes han skulle begyne med rally, sånn han har hinta litt om. Der hadde han sikkert gjort det bra i likhet med fryktelig mange finner før ham. Synes ikke han fortjener plassen i Ferrari. Jeg synes Alonso kunne fått plassen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå