Takkformeg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 270 km/t er ikke helt riktig. Farten var 161 mph, som tilsvarer 259 km/t. Husk også at fjæren hadde god fart i samme retning som Massa, så sammenstøtet var nok under 200 km/t. Dessuten så traff fjæra først "panseret" på bilen til massa også en støtabsorberende greie på siden av hodet hans før den faktisk traff hodet. Aka enda mer fart i samme retning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 vel, uansett så er det ikke så altfor sunt å få en fjær i hodet med den farta... og hjelmen viser jo også det at det var litt kraft med i bildet! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er en ting vi alle er enige om =) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Oj, Renault beskyldes for å ha fikset løpet i Singapore i fjor. De beskyldes for å latt Piquet krasje med vilje for å få Safety Car på banen og det skal ha vært avgjørende for Alonsos seier. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport...one/8249246.stm Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvilken kanal har F1 i dag? Og når tid? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Løpet går på Viasat Sport og Viasat Motor. Det kan vel også streames fra http://viasatondemand.com/ Det begynner 1400. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ah, jeg måtte flytte helt til Danmark før jeg fikk se F1 igjen Må si det er deilig å ha det kjørende i bakgrunden. Noen som så det fine pitstoppet til Sutil? Endret 13. september 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, også så jeg den dritfine FAIL'en til Hamilton! Gudd å jeg lo!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Han jaktet ellers Button ganske bra på slutten der. Det var noen tunge skritt han tok, da han gikk fra bilen. Også idiotisk den lille fighten mellom Toyota førerene som lå såpass langt bak? Syns det er morro at Button og Barichello gjør det så bra. Endret 13. september 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 http://www.formula1.com/news/headlines/2009/9/9940.html Da var det noe i hva Fisichella sa da, det var jo synd :\ Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=EZDBR8WVxI0 Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Forbanna! prøver å streame fra viasatondemand.com men får beskjed av de at jeg er ifeil region (ikke norge, sverige, finland eller danmark) eller at coockies ikke er aktivert. Jeg har prøvd tre nettlesere og tatt systemkrav-testene til viasatondemand som sier at coockies er aktivert og at jeg sitter i norge!! Drit greier! Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Forbanna! prøver å streame fra viasatondemand.com men får beskjed av de at jeg er ifeil region (ikke norge, sverige, finland eller danmark) eller at coockies ikke er aktivert. Jeg har prøvd tre nettlesere og tatt systemkrav-testene til viasatondemand som sier at coockies er aktivert og at jeg sitter i norge!! Drit greier! Har akkurat det samme problemet... Merkelige er at jeg kunne se kvaliken i går, men nå funker faenskapet ikke, og redigert opptak på Viasat 4 suger horribelt.... Noen som har et vettugt svar å komme med?? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har GET kabel-tv, så lurte faktisk på å betale 250kr i måneden (løpende) for å få dierse viasat kanaler, derriblant viasat motor. en betaler jo 108kr for et løp på ondemand, og det er jo ofte 2 løp i måneden.. Ellers satser jeg på torrents.. ser kvalikken nå. Må trøste med noe Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Jeg har GET kabel-tv, så lurte faktisk på å betale 250kr i måneden (løpende) for å få dierse viasat kanaler, derriblant viasat motor. en betaler jo 108kr for et løp på ondemand, og det er jo ofte 2 løp i måneden.. Ellers satser jeg på torrents.. ser kvalikken nå. Må trøste med noe Er jo utrolig sugent da.... Gidder ikke å laste ned en torrent, da ser jeg heller det noe dårlige redigerte opptaket senere i dag... Sente forøverig en mail til Atle Gulbrandsen, som er kommentator for Viasat, for å se om han vet hva som skjer.... Fatter bare ikke disse jæskla Region locks som enkelte holder på med... Etter min mening er der faktisk å diskriminere de som ikke er fra et visst land... Håper det kommer noe godt ut av klagen jeg sendte til viasatondemand.com mtp vår sitausjon.... Oh well, får heller blåse huet av noen Grunts i Halo 3 ODST for å lette på trykket... Men er allt annet enn happy på viasatondemand nå.... Kommer til å sende en klage på "Service Outage" til forbrukerrådet også (om det hjeper er en annen sak), for slikt som dette burde ikke forekomme... Endret 27. september 2009 av Otowi Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva om du er pensjonist og bor i Spania? Da er du også norsk statsborger og har stemmerett ved valg osv, men TV over Internett, nei det får du ikke! Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Fikk et svar fra viasatondemand at problemet nå er løst, men tror du det er det da?? NEI for pokker!!!! Står fortsatt "Region Blocked" der en vanligvis kan betale.... Nå skylder viasatondemand oss en utrulig god forklaring her.... Og den BØR være veldig bra... Endret 27. september 2009 av Otowi Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ser ut til å virke her nå, men gidder ikke betale 109kr for å se et halvt løp! Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Virker IKKE her.... Aner ikke hva som skjer, men skall ringe til viasat i morgen for å klage... ** edit nå virket det plutselig... wtf???** Endret 27. september 2009 av Otowi Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sitter å ser søndagens løp nå, det Button gjør første 7 rundene(dit jeg har kommet nå) er helt sinnsykt, uten tvil en verdig sammenlagtvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå