Attityd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=572898 Ferrari is out. Kan ikke si at jeg griner akkurat. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=572898 Ferrari is out. Kan ikke si at jeg griner akkurat. Men er nok mange fans der ute som griner. Lurer nå på hva FIA gjør. Intervju med Eddie Jordan... Endret 12. mai 2009 av André.RS Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva er Formula 1? Formula 1 er Ferrari. At Ferrari vil trekke seg på grunn av disse reglene, samtidig som det sikkert har med reguleringene i 2009 også, vil jeg tro, mener jeg er smålig. Det er typisk at "den beste spilleren som spiller på alle middler" plutselig ikke får bruke alle middler lenger, men havner på ca samme nivå som mange av de andre, da vil de ikke leke lenger. Samtidig som de ikke har fått den starten på 2009 som de sikkert ønsket. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva er Formula 1? Formula 1 er Ferrari. At Ferrari vil trekke seg på grunn av disse reglene, samtidig som det sikkert har med reguleringene i 2009 også, vil jeg tro, mener jeg er smålig. Det er typisk at "den beste spilleren som spiller på alle middler" plutselig ikke får bruke alle middler lenger, men havner på ca samme nivå som mange av de andre, da vil de ikke leke lenger. Samtidig som de ikke har fått den starten på 2009 som de sikkert ønsket. De er nok ganske bitre på at det ikke lengre er slik at man kjøper seg til seier, men heller er avhengig av gode ingeniører om bord. Reguleringene for 2009 var jo delvis vellykket. Slicks, mindre testing utenfor treninger, ingen traction control osv = win! KERS, turtallssperre = fail. Det at F1 blir regulert under misnøye blant de fleste er ikke noe nytt, men her holder jeg litt med Ferrari må jeg innrømme. F1 skal være beinhard motorsport, ikke sosialistisk inkluderingspolitik (satt på spissen ) Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ferrari sin uttalelse er jo bare politikk. Sjansen for at de ikke kommer til å være med neste år er mikroskopisk liten. Reglene for 2010 er jo helt latterlige. F1 med to forskjellige regelsett er på ingen måte noen god idé. Noen må banke litt vett inn i skallen på Bernie og Max, og det er akkurat det Ferrari prøver på her. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mytola: Formula 1 er jo ikke bare en "hobby" Ferrari har, det er jo innenfor Formula 1 de enginerer veigående sportsbilene sine også! De kan jo fortsatt kjøre F1-biler på Fiarano og i vindtunell men... Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Dette er en forhandlingstaktikk. De prøver å tvinge FIA til å inngå kompromiss på 2010-reglene. http://joesaward.wordpress.com/2009/05/12/shit-hits-fans/ http://joesaward.wordpress.com/2009/05/12/...rious-shall-we/ Endret 12. mai 2009 av Bludd Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Dette er en forhandlingstaktikk. De prøver å tvinge FIA til å inngå kompromiss på 2010-reglene. Tjaaa... Bl.a. Eddie Jordan var ikke så sikker på det... Og nå følger Renault etter. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/mo...icle3074476.ece Endret 13. mai 2009 av Cardinal Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Altså, jeg tviler ikke på at de som sier de tenker på å slutte hvis reglene ikke endres, faktisk gjør det hvis reglene ikke endres. Men det er ikke i noens interesse at bilfabrikantene stikker fra F1. De gir sporten troverdighet (spesielt Ferrari, kan du tenke deg Jean Todt Racing?). FOTA og Mosley må prate sammen, og Bernie må slukke brann. Han er flink til det. Mosley er bad cop, Bernie er good cop. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Håper for guds skyld de scrapper hele budget-cap ideen. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=572898 Ferrari is out. Kan ikke si at jeg griner akkurat. Ferrari gjør det jo bare værre for dem selv, det er jo de som taper mest om de velger å droppe F1. Og da er det jo naturligvis usannsynlig at de hopper av i 2010. Endret 13. mai 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jepp, Ferrari taper enormt på det. Både sponsorpenger, status vil jeg si, tilhengere osv. Om de gjør det (som jeg absolutt ikke har noe tro på, da det sikkert er for å true FiA) så er de rett og slett feige. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nå er det ikke lenge igjen til GRAND PRIX DE MONACO 2009! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Nå er det ikke lenge igjen til GRAND PRIX DE MONACO 2009! en uke :< Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 det er egentlig for lenge.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Men NÅ er det ikke lenge igjen! Trening i morgen kl 10.00. Jeg er veldig spent på å se om McLaren er litt mer konkurransedyktige på denne banen som ikke har de raskeste svingene. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bernie bør begynne å mose skaller snart, dette begynner å bli pinlig. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Finnes det egentlig noen kanaler som vise noe fra treninga? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Finnes det egentlig noen kanaler som vise noe fra treninga? Trodde Viasat Motor viste alt. BBC viser alt i Storbritannia, og du kan følge med på live timing på www.formula1.com, bare lag konto og kjør. Funker bra, du ser samme bildet som folk ser i depotet og som kommentatorene ser. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg er klar over live-timinga, har brukt den ofte Trodde Viasat Motor/BBC kun viste fra kvalifisering og selve racet, men ikke noe fra practice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå