Gå til innhold

Formel 1 2009!


Anbefalte innlegg

Urk, jeg håper Alonso ikke drar til Ferrari, selv om jeg tror det er helt sikkert at han har allerede underskrevet en kontrakt og at det er en klausul der han kan få Kimis plass hvis Kimi underpresterer i år.

 

Det der bildet av Kimi med cola og is er vel ikke det beste PR-stuntet for Kimi i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Urk, jeg håper Alonso ikke drar til Ferrari, selv om jeg tror det er helt sikkert at han har allerede underskrevet en kontrakt og at det er en klausul der han kan få Kimis plass hvis Kimi underpresterer i år.

 

Det der bildet av Kimi med cola og is er vel ikke det beste PR-stuntet for Kimi i år.

Hvorfor liker du ikke Alonso? Det han har fått til i Renaulten er et klassisk eksempel på gode resultater pga bra kjøring, ikke pga at han tilfeldigvis sitter i den beste bilen. Ved siden av Hamilton, tror jeg faktisk han er den beste F1-føreren nå.

Lenke til kommentar
Da forstår jeg. Beklager misforståelsen. Selv digger jeg verdens eldste racing team. Synd det ikke er flere igjen av de gamle. Savner Tyrell, Ligier og ikke minst Lotus!

Jeg må vel si at det er mest Jean Todt jeg ikke liker og jeg er glad han er borte fra F1, håper han ikke blir president i FIA eller noe sånt.

 

Mulig at Jean Todt har ødelagt Ferrari for meg, heh. Kanskje det blir bedre for meg når Alonso drar dit.

Endret av Bludd
Lenke til kommentar

Morsomt å se disse tøffe guttene i BMW og han fyren i Red Bull gjør det bra i år.

 

Jeg som er McLaren-Mercedes fan og en stor fan av Hamilton er litt skuffa over starten, men sessongen er enda ung. :)

 

Noen som vet om det er mulig å kjøpe seg gode plasser for et løp i Europa? Samme hvor eller når det er. Eller er det for sent?

Lenke til kommentar
BMW kom på 3. plass i konstruktør-VM i fjor, og det ser jo ikke like lyst ut i år. BMW er nok ikke fornøyd med resultatene hittil i år.

Kubica hadde en sjanse til å vinne mesterskapet i fjor, men BMW avsluttet utviklingen av 2008-bilen for å fokusere på 2009-bilen. Det var en tabbe slik det ser ut nå.

Lenke til kommentar
Den "store nye" oppgraderingen til BMW-bilen kommer jo i drift i Spanias Grand Prix (til helgen?).

 

BMW er nok ikke de eneste som har oppdateringer på lur, det er jo svært vanlig at de fleste stiller med mye nytt på det første europeiske løpet.

Jau, det er sant. BMW skal ha en lettere bil slik at Kubica kan kjøre med KERS oftere, men de har visstnok ikke noen dobbel-diffuser klar ennå. Tror dog Red Bull ikke har noe stort klart før Monaco.

 

Er selv spent å se hva Renault får til. Alonso fortjener en bil som kan hevde seg i fronten.

Endret av Bludd
Lenke til kommentar
15 år siden tidenes formel 1 fører døde her om dagen da.....kjipt assa....http://www.youtube.com/watch?v=rDVx7VQFXpQ

 

helt tragisk at det endte som det endte for Ayrton....

Ja, han hadde spansk flagg i "cockpiten" til minne om han som døde dagen før.

Litt trist å tenke på at dette var et av de siste hvis ikke det siste løpet han skulle kjøre.

 

Håper familien har det godt, selvom det er 15 år siden.

Lenke til kommentar

Ligger en del mindre dokumentarer om Ayrton på youtube. En helt fantastisk sjåfør altså. På en helt annen tid, men en helt annen type bil..snakker manuell giring og veldig lite hjelpemiddler ! Nå begynner de jo på den litt mer påkostede dokumentaren om livet hans denne måneden...gleder meg til den kommer ut !

Lenke til kommentar

BitTorrent ftw.

Sjekk Mininova eller Piratebay, eller skaff deg invite til Racing-Underground trackeren :)

 

BBC er SÅÅÅÅ mye bedre enn Viasat, at selv om TV3 valgte å sende racet live på TV3 hadde jeg heller lastet ned fra BBC sendingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...