NorvegianDad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg holder på med en oppgave i markedsføring der vi skal gjøre rede for for bruk av internett som reklamemedium. Jeg har ingen peiling på hvor mye det koster å drifte en sånn side og hvor ofte den bør oppdateres,noen som vet? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvilken form for nettside - først og fremst... Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 For et firma som driver med elektroinstallasjonsavdeling, hvitevarer og butikk. 47 ansatte i firmaet,oppgaven spør bare etter nettside som reklamemedium. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 http://mbit.no/dedikert kan brukes viss du vil ha garantert oppetid og ikke vil ha en egen it ansvarlig. Lenke til kommentar
stormelf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvis det ikke er rare kravene dere har er vel Domeneshop blant de billigste og største i Norge. Ser ut til at det er 360,- pr år for et helt enkelt .no-domene. Kan være helt greit for bare noen HTML-sider, bilder og filer til nedlasting. Endret 12. januar 2009 av stormelf Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Takker så mye Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Domenenavn : 300,- pr år. Host : 10 - 1000 kr, alt etter ønsket sikkerhet og sidekompleksitet. CMS : Finnes mye bra gratis. Design : 20 til 200 tusen, alt etter kompleksitet og evt integrasjon mot produksjonssystemer. Vedlikehold : Gratis med litt god planlegging. Mailersystem/statistikk : ca 150,- pr mnd for opp til 10 000 kunder. Innkjøp av markedsdata : Gjetter 2 - 3000 pr mnd I reklamesammenheng er ofte de laveste anslagene her evig nok. Lenke til kommentar
TRL Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Domenenavn : 300,- pr år.Host : 10 - 1000 kr, alt etter ønsket sikkerhet og sidekompleksitet. CMS : Finnes mye bra gratis. Design : 20 til 200 tusen, alt etter kompleksitet og evt integrasjon mot produksjonssystemer. Vedlikehold : Gratis med litt god planlegging. Mailersystem/statistikk : ca 150,- pr mnd for opp til 10 000 kunder. Innkjøp av markedsdata : Gjetter 2 - 3000 pr mnd I reklamesammenheng er ofte de laveste anslagene her evig nok. Tenkte jeg skulle svare, men dette var et utmerket svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå