jbb Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei, jeg har en ASUS A7S333 hovedkort og en AMD XP1800+ CPU. Satt inn en AMD Duron 1,3 ghz prosessor og testet med det, da fikk jeg ikke opp skjermbilde. Testet deretter med en AMD XP1700+ CPU, med samme resultat. Begge gangene clearet jeg CMOS (forklart i manuelen), men det fungerer ikke. Det høres ut som PCen booter fint.. hjelp!? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei! Det høres ut for meg som du må flytte FSB jumperen din? Det har vært løsningen for meg i alle fall flere ganger med mange forskjellige Socket A HK fra ASUS. Det kan sikkert være andre ting også. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 ta av cpu og sett en nedi igjen, sett så på goop og kjøler og sjekk at viften snurrer og at ikke kjøler er for dårlig elns, sett alle jumpere til default og trykk ned skjermkort litt, hør hva dama sier på speakeren eller hvilke pip som kommer og slå opp i manualen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå