Gamerspree Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hallo. Skal da ha meg en pc til spilling men jeg skjønner ikke så mye av pc bygingen så jeg skulle ha tenkt meg litt hjelp vis det er noen som gidder det. Skal være billg og ca. 4000 kr skjønner også at man ikke får noe bra for den pris men det skal da gå skal helst være fra komplett. minimum kravet er at den takler World of warcraft Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skal den være komplett, eller har du noen deler fra før ? (F.eks tastatur osv.) Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kanskje du skulle sjekke den forrige tråden du opprettet om emnet. Eller de to andre som ikke ble fulgt opp. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kan tipse om at Finn.no har mange gode "tilbud"... her får du mye mer pc for pengene enn ved en ny pc... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kanskje du skulle sjekke den forrige tråden du opprettet om emnet.Kansje det, ja. jeg har til og med svart i den. Du får ikke noe bedre PC til 4000,- kr en det som kommer fram i den tråden. Uansett hvor mange tråder du lager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Trådstarter har opprettet flere tråder om samme emne og jeg lar den mest aktive stå åpen. Link. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg