firebed Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Heizan, har problemer med generals. Hadde innstallert det, men uninstallerte det, og når jeg skulle legge det inn på nytt klarer det ikke å åpne data2 fila på cd2 Hva i he..... kan være problemet?? Noen som har noen forslag til åssen jeg skal få fikkset dette her??? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Oftest når spill sier sånt under install er det pga at du har noe smuss eller riper under plata som forstyrrer laseren. Tar du å pusser lett over med noe mjukt så burde det gå etterhvert. Særlig hvis du har beskjed med mulighet for retry, for da bare tar du ut og pusser rett som det er uten å måtte starte helt på nytt hver gang det feiler. Lenke til kommentar
firebed Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Det hjalp ikke, men har fått denne meldingen oxo "error 1305 error reading from file C:spillgeneralsdatamoveischina_end.bik. Verify that the file exsist and that you can access it" Er det noen andre forslag til hvordan jeg kan fixe dette?? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har du cd'en på harddisken? Syntes også at det er litt rar måte og skrive movies på... Lenke til kommentar
firebed Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Nei, ligger ikke på hardisken. Cd'en ligger i cd-rom stasjonen D: Men får fortsatt feilmld om at den ikke klarer å lese ei fil på hd. Denne filen blir 14,5 mb før feilmld kommer.. Den skulle blitt 20,1 når den er ferdig.. (har spillet på en annen pc også - har prøvd å overføre fila derfra, men det vil den heller ikke) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 med mindre du pleier å sette skrivebeskyttelse på hver bidige fil du får inn på maskina nesten før de i det hele tatt er der så må jeg få si at det der ser noe inn i hampen merkelig ut... den leser virkelig FRA hd'en? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Vel da lurer jeg på om du har godt inn og deleta hele foldern før du installerer ikke sant? Hvis du har så etterpå burde du rense registeret ditt. Hvis du bruker XP skal du kunne gjøre dette med å gå til Legg til/fjern programmer og sikre at CC Generals er borte fra lista. Hvis det ikke er det så kan det være det som foresaker problemer. Lenke til kommentar
firebed Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Den er nok borte vekk fra makina hele den mappa. gikk inn i kontrol panel og greier og fikk avinnstalert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå