Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

folk slutter å henge med meg

Gjest guest

Anbefalte innlegg

kan ikke begripe at slikt skjer på VIDEREGÅENDE. fan så umoden enkelte er.

Det blir uheldigvis bare verre og verre.

Tuller du? Jeg kom akkurat ut av vgs, og vi er laaaangt over den der perioden. Men det handler vel om modenhet og hvilken omgangskrets man tilhører. "vanlige" ungdommer som har vært venner i tre år holder ikke på med sånne barnsligheter, ihvertfall ikke der jeg kommer fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ikke begripe at slikt skjer på VIDEREGÅENDE. fan så umoden enkelte er.

Det blir uheldigvis bare verre og verre.

Tuller du? Jeg kom akkurat ut av vgs, og vi er laaaangt over den der perioden. Men det handler vel om modenhet og hvilken omgangskrets man tilhører. "vanlige" ungdommer som har vært venner i tre år holder ikke på med sånne barnsligheter, ihvertfall ikke der jeg kommer fra.

Er nok enkelte som fortsatt er sånn selv om de burde være modne nok til å kunne oppføre seg.

Dette har etter min mening ikke noe med modenhet å gjøre (når begrepet brukes til å beskrive den fysiske utviklingprossesen). Dette har med evnen til å leve i en tilstedeværende og reflektert bevisthet hvor du vet hva du gjør og hvorfor du gjør det når du gjør det og nødvendigheten din av og gjøre det!

Fordi når du ikke lever i en tilstedeværende og reflektert bevisthet reagerer du kun etter hva instinktene og hukomelsen din forteller deg!

Dette er selvsakt ikke en fasit, men en menig jeg med min begrenset forståelse reflekterte meg til nå.

Lenke til kommentar

skjedde litt det samme med meg. mange av vennene mine ble SOSSEGJENG. da er det klart jeg ikke passet helt inn. følte de fikk en annen tone mot meg osv.

jeg "formet" meg "litt" etter de, slik at jeg fremdeles "passet" inn.

men er de sterk, og du svak, tren.

har du vært mye opptatt av dataspill siden du sier du er lei?

mine få venner som er ganske opptatt av data syns jeg er usosiale og ofte litt kjedelig å være med.

men form deg litt etter de. trener de, trener du. bli med på øktene osv.

segger de, segger du :p er 16 men går ut ifra man må passe inn.

vær med en av de vennene dine, slik at du blir venn med en av de igjen, så tilslutt vil du bli dratt inn automatisk, med mindre du er helt ulik.

for å si det på den måten, så er ikke jeg med folk som ikke har samme interesser som meg :p

f'eks en datanerd + en treningsnarkoman passer dårlig samen x)

håper det ordner seg

Endret av dan882
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...