Gå til innhold

Jeg kan redigere DIN film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg redigerer i flere genrees.

Men det jeg er flinkes på er action, skrekk og krig.

Er veldig flink på musikk videoer forresten.

NRK har spurt om jeg kan redigere en dokumentar. de kunne skaffe hybel i Oslo til meg.

Men er 16 år og har derfår ikke lyst og reise jordan :)

Jeg redigerer alt fra små til store videoer.

Bare gi meg en lyd så fikser jeg nokk det meste! ;)

Lenke til kommentar
Hva med en smakebit av noe du har laget?

Jeg har laget mest lokale filmer som ikke ligg erpå nett.

Jeg tok og lagde en liten tekst film no siden dere spurte.

PS: utrolig dårlig oppløsning pga facebook.

http://www.facebook.com/profile.php?id=615...p?v=48983750778

Ikke alle som har Facebook gitt. (hint)

Kom med en video du har brukt en god tid på, slik at vi kan få et lite innblikk i hvordan du redigerer, og på hvilket nivå du redigerer på. Gjerne legg ut på MegaUpload elrns, slik at vi kan laste den ned enkelt, og at kvaliteten i filmen/klippet blir bevart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg må si at den filmen på Facebook ikke var særlig imponerende. Fatale skrivefeil og effekter tatt rett ut fra Videocopilot er aldri bra. Musikken sto heller ikke godt til komposisjonen av filmelementene.

Men stå på videre!

Lenke til kommentar
Jeg må si at den filmen på Facebook ikke var særlig imponerende. Fatale skrivefeil og effekter tatt rett ut fra Videocopilot er aldri bra. Musikken sto heller ikke godt til komposisjonen av filmelementene.

Men stå på videre!

Denne filmen lagde jeg på 5 min bare får og ha et grunnlag;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvor lurt dette er, kan diskuteres. Siden denne filmen er det eneste håndfaste vi har fra din side, vil det hos de aller fleste bli brukt til å dømme deg. Da vil jeg si det er lurere å lage noe skikkelig, slik at folk kan se om du har de kvalitetene som de er på jakt etter.

Lenke til kommentar
NRK har spurt om jeg kan redigere en dokumentar. de kunne skaffe hybel i Oslo til meg.

Nei.

Kan jeg gå ut i fra at du har full oversikt over alt en hver stringer i NRK måtte ha uttalt seg om? :)

Tilbake til saken og trådstarter:

Jeg vil anbefale deg å bruke litt tid på noe mer håndfast. Finn en parkeringsvakt som skriver ut bot eller noe, så har du fint utgangspunkt for eksplosjonseffekter.

Språket ditt kan tyde på at du holder til i Stavanger eller omegn. I så fall finnes det flere kretser som driver med video på ulike nivåer, hvor det vil være mulig å utvikle deg videre, samarbeide med andre interesserte og eventuelt låne utstyr. Hør f.eks. med Metropolis og Teipen Media. Vet der er flere på din alder der nede som foretrekker å filme fremfor å redigere.

Kommentarene om stavefeil er det bare å se bort i fra. Lese og skrivevansker har da ingenting med vfx-talentet ditt å gjøre. Stå på!

Endret av deviant
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...