Gå til innhold

Matprogram til å gå ned i vekt


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tittet rundt på nettet etter et mat program jeg kan holde meg til for å gå ned i vekt. Men jeg finner lissom ikke noe som passer til meg med tanke på min vekt og høyde, og hvor mye jeg trener.

 

Jeg har vært storsett over vektig hele mitt liv, men jeg har hatt 2 år hvor jeg har vært normal vektig fordi jeg hadde et hektisk liv og nesten ikke spiste noe. Og nå er jeg overvektig igjen fordi jeg begynte og jobbe og sluttet å trene, og begynt å spise. Jeg har trenet i 4 mnd og jogget 2 ganger i uken siden sommeren. (joggingen her hjemme har jeg sluttet med fordi jeg sykler på treningen.) Av treningen har jeg fått store resultater, kanskje fordi jeg trente mye før og jeg er ganske fornøyd med over kroppen og bein men slitter med berømte magen, og sideflesket. Jeg snakket med treneren på treningsstudiot om hva jeg skulle gjøre med magen, og områdene jeg sliter. Og han sa at for meg gjelder det et kostholds program for musklene er der. Jeg trener magen hvergang jeg er på trening og hopper aldri over. Jeg tenkte jeg skulle høre her før jeg betaler penger for å få treneren på sats som treningsinstruktør og at han setter opp et mat program til meg.

 

Jeg er en gutt 22 år:

191 høy

110 kilo

 

Trener 2-3 ganger i uken:

Sykling 12- 18 min med forskjellige hardhets grader

 

Benk 8-10 x 75-85 Kilo, 3 rep

Bryst i maskin med tau.

Biseps med stang.

triseps

nedtrekk til rygg

1 stk ryggøvelse i maskin

2 stk bein øvelser i masnkin

Sittups i benk som heller nedover

og i maskin.

Trenings programmet er satt opp av sats så det tror jeg er bra.

 

Hjemme går jeg en tur på 30-40 min i uken.

 

Jeg spiser som regel nå:

 

Frokost: Banan og melk

 

Lunsj på skolen: 2 stk brødskiver

 

middag hjemme: vanlig kost med potet og kjøtt (eks: potet og kjøttkaker.)

 

Kvelds: noen ganger spiser jeg 2 stk brødskiver med pålegg saltpølse ost og leverpostei

 

På helgene er jeg glad i kose meg med pizza og litt junkfood. Men spiser veldig litt godis. Tar meg en tur på byn ofte og drikker som regel alkohol øl og noen ganger drinker

 

Håper noen kan hjelpe meg. For jeg føler at jeg ikke spiser mye og at jeg har fokus på trening men får lissom feil resultater. fornøyd med overkropp men med stor mage.

 

På forhånd takk

Endret av Lunneren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...