Hamre Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hallo! Jeg skal lage en .php / .html side for arbeidsplassen min. På siden skal det være mulig å logge inn for admin, og uten noen form for kunnskaper om programering, kunne legge inn de nye sykklene som er i butikken. Samme løsning som de bruker her: www.mcsenter.no --> Brukt MC Har spurt de, men de ville selvsagt ikke oppgi hvordan de gjorde det. Ansvarlig person må kunne logge inn på en side for å legge til en ny sykkel i en tabell (igjen ref. mcsenter.no). Følgende punkter skal være i tabellen: - Årsmodell - Farge - Merke - Beskrivelse - Bilde Altså; Man skal ikke skrive auto i en tabell, bare fylle ut et "skjema", så skal programeringen auto-sortere hva som skal hvor, utseende osv. I tillegg må det så gå ann å klikke på en link (e.l.) for å komme til den sykkelens underside der admin har skrevet inn tekst og lagt ut bilde. Gjerne også et "kontakt oss-skjema". Spør om noe er uklart! Noen som vil være så greit å hjelpe meg? Jeg har generell kompentanse med redigering av allerede .php / .html, men ikke oppbygging fra 0. Alle svar mottas med en glis om munnen =D Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det holder med én tråd i riktig kategori. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg