norges_blomsterdal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det vises bare en del av skjermen fra dataskjermen på tven. Hvilken instillinger må jeg foreta? Når jeg ser på video funker det utmerket. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du må vel stille inn oppløsningen til det TV-skjermen din støtter. Er oppløsningen større på din vanlig PC-skjerm så vil ikke hele bildet vises på din TV-skjerm om du kjører clone. Lenke til kommentar
norges_blomsterdal Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Du må vel stille inn oppløsningen til det TV-skjermen din støtter.Er oppløsningen større på din vanlig PC-skjerm så vil ikke hele bildet vises på din TV-skjerm om du kjører clone. det er innstillt 800x600 på tv skjermen og det er det laveste for tven. Ikke noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
mungo Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis jeg forstår deg riktig så er det slik at ikke hele skjermen vises på TVen fordi bildet er for stort. Da må du justere opp oppløsningen på TV. Ta den i trinn fra 800*600 til 1024*768 osv. Hva slags TV har du forresten? Hvilken oppløsning har du på dataskjermen? Lenke til kommentar
norges_blomsterdal Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis jeg forstår deg riktig så er det slik at ikke hele skjermen vises på TVen fordi bildet er for stort. Da må du justere opp oppløsningen på TV. Ta den i trinn fra 800*600 til 1024*768 osv. Hva slags TV har du forresten? Hvilken oppløsning har du på dataskjermen? Har en gammel type sony widescreen. Data skjerm oppløsning er på 1280x1024 Tv oppløsning er på 800x600 Lenke til kommentar
norges_blomsterdal Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis jeg forstår deg riktig så er det slik at ikke hele skjermen vises på TVen fordi bildet er for stort. Da må du justere opp oppløsningen på TV. Ta den i trinn fra 800*600 til 1024*768 osv. Hva slags TV har du forresten? Hvilken oppløsning har du på dataskjermen? Har en gammel type sony widescreen. Data skjerm oppløsning er på 1280x1024 Tv oppløsning er på 800x600 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mungo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det beste er om du ikke kjører klonet skjerm, men utvidet skrivebord. Da vil du kunne velge oppløsning individuelt på hver av skjermene. Jeg tror TVer klarer 1024×768, men siden skjermen din er widescreen må du kanskje ha noe annet. Prøv med utvidet skrivebord og prøvd deg fram. Lenke til kommentar
norges_blomsterdal Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Det beste er om du ikke kjører klonet skjerm, men utvidet skrivebord. Da vil du kunne velge oppløsning individuelt på hver av skjermene. Jeg tror TVer klarer 1024×768, men siden skjermen din er widescreen må du kanskje ha noe annet. Prøv med utvidet skrivebord og prøvd deg fram. har prøvd litegran og fant ut at jeg kan kjøre klonemodus men då i den laveste oppløsningen på dataen så blir det likt på begge. Selv når jeg ta en høgere oppløsning på tv og en annen på dataen blir det ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå