JoeDohn Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 De gir vel egentlig ikke vekk noen ting. Du jobber jo for de, og i stedet for å få betalt i penger får du velge noe MS produkter. Sikkert greit nok, men å kalle dette å "gi vekk" og "gratis" blir vel litt feil. og samtidig blir det helt riktig... når du sitter der og skriver bruker du jo ikke akkurat så mye energi på det...? si de gir det bort for et tidsfordriv, da... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har vært der jeg og. Skaffet meg litt forskjellig dill. XP home edition, trådløst mus og tastatur osv. Ærlig talt,du satt vel ikke å skrev diktat i to timer for XP home edition?? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har vært der jeg og. Skaffet meg litt forskjellig dill. XP home edition, trådløst mus og tastatur osv. Ærlig talt,du satt vel ikke å skrev diktat i to timer for XP home edition?? Antagelig mer enn to timer.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 De gir vel egentlig ikke vekk noen ting. Du jobber jo for de, og i stedet for å få betalt i penger får du velge noe MS produkter. Sikkert greit nok, men å kalle dette å "gi vekk" og "gratis" blir vel litt feil. og samtidig blir det helt riktig... når du sitter der og skriver bruker du jo ikke akkurat så mye energi på det...? si de gir det bort for et tidsfordriv, da... men skriving er jo strengt talt ikke noe folk gjør for moro skyld når de kjeder seg.. på en måte blir det litt jobb, men hvis man tenker over hvor mye man hadde fått for halvannen time med "vanlig jobb", så får man utbetalt i underkant av 150,- .. hvis man får et x-box-spill á kr. 4-500 istedetfor, så er det ingen grunn til å furte. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 og samtidig blir det helt riktig...når du sitter der og skriver bruker du jo ikke akkurat så mye energi på det...? si de gir det bort for et tidsfordriv, da... men skriving er jo strengt talt ikke noe folk gjør for moro skyld når de kjeder seg.. på en måte blir det litt jobb, men hvis man tenker over hvor mye man hadde fått for halvannen time med "vanlig jobb", så får man utbetalt i underkant av 150,- .. hvis man får et x-box-spill á kr. 4-500 istedetfor, så er det ingen grunn til å furte. skal vi si at vi møtes på halvveien da, eller? :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 skal vi si at vi møtes på halvveien da, eller? :wink: helt greit det. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ned i morgen og skrive!!! JAA!! Wohoo! Konge! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Faen, så må det være 18-årsgrense da... Er de veldig nøye på den? Jeg skriver nok på samme måte når jeg blir 18 om et års tid. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du må være myndig. Og huske å bestille time! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 our_kid_x: gi meg navnet ditt, så oppgir jeg deg som referent (hvis det er det det heter..). Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Håper det er lettere å forstå hva dere bergensere skriver enn hva dere sier.. Hvis det hadde vært at de skulle trene opp tabletPC'er til talegjenkjenning, og de fikk en haug med bergensere til å trene dem opp, hadde nok jeg holdt meg langt unna det produktet når det hadde kommet på markedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå