Our_Kid_X Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hey! For de av dere som måtte bo i Bergen eller omegn: Microsoft holder på å utvikle programvare for gjenkjenning av håndskrift, og driver derfor med innsamling av håndskrifter. Som takk for hjelpen kan man velge i et etterhvert godt utvalg av microsoft produkter. Jeg kan nevne noen eksempler: Xbox (konsollen), spill til Xbox, spill til PC, programvare til PC, multimedia keyboard, mus, joysticker, ratt, blah blah blah... Encarta, kabler... Dere skjønner poenget. Ganske så bra "betalt": sitter du i tre timer vanker det to Xbox spill for eksempel. Jeg har nå rasket med meg en ekstra Xbox, 8 spill, samt optisk, trådløst multimedia keyboard og mus. Hvis det er noe interesse for dette, så holder selskapet, som er ansvarlig for dette, til på Bryggen 13. Hej då, el' people! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 sykt... skulle ønske jeg bodde i bergen Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Mener du at de gir vek selve konsolen i betaling? Du sa sitter du i tre timer vanker det to Xbox spill for eksempel. Hvordan kan det ta 3 timer å skrive under på noe greier? Hva heter selskapet, og er de fortsat interesert. Vet du om en internett adresse? Du er klar over at det ikke er 1.april? :wink: Edit: Var ikek noe problem å finne det ut selv. Dette er siden deres. Synd man må være over 18, får kansje mamma til å bruke 1,5 time der? Hvor mange timer holdt du på for å få "en ekstra Xbox, 8 spill, samt optisk, trådløst multimedia keyboard og mus."? Kunne vært kult med en xbox som jeg kunne innstalert linux på. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Skulle ønske jeg bodde i bergen ja Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Hey! Jepp, de gir blant annet konsollen i betaling, men den der forholdsvis "dyr" i forhold til andre produkter de "gir vekk". Hvordan kan det ta 3 timer å skrive under på noe greier? ...eh... Jeg sa vel at det var innsamling av håndskrifter, ikke underskrifter. Du sitter og skriver ord på en tablet-PC. Når du har skrevet i 1,5 time, så har du 1,5 poeng. 1,5 poeng er ett Xbox-spill, eller PC-spill om du vil ha det (Flight Simulator 2003 er 3,0 poeng dog...). Jeg har holdt på i litt over 20 timer. Har stukket ned en time nå og da og skrevet. Har passet veldig bra fordi jeg ikke har hatt noen tidlige forelesninger den siste tiden. Ikke noe pes. Cya! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvordan kan det ta 3 timer å skrive under på noe greier? var det jeg leste først også, og jeg skjønte ikke en dritt... Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 http://www.microsoft.com/norge/products/of...iew.asp?id=2349 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvis du avlegger flere skriftprøver og verdien av produktene du velger overstiger 1000 kroner, blir du inntektsskattet for produktene. typisk norsk... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Ja, stod vel egentlig det på siden tror jeg. Sender de en mail og spør om de kan akseptere en 17.åring, får tillby meg å jobbe for nedsatt lønn å greier. Men om du har sitter der å skrevet i 20 timer, kunen det vel nesten vert mer løsomt å brukt tiden på en ordentlig job? Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Hey! Slik jeg ser på det, så var skrivingen en helt grei ting å gjøre tidlig på dagen, når jeg likevel bare hadde sovet. Har ikke tid til å jobbe stort utenfor studiene, så de lønningene jeg får for "skikkelig" jobb, orker jeg i hvert fall ikke svi av på spill. Da passet det veldig greit å dra med seg noen spill for å gjøre denne jalla-jobben her. Betalingen er jo heller ikke gale: 2 spill à 400(?!) spenn for tre timer med helt avslappet skriving? Tandori! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Skal du bare skrive noe eller får du masse ark som du skal skrive av? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det står ganske klart og tydelig inne på siden han postet. Du får et manus du skal skrive ut i fra. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvorfor er bergensere så heldige. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Rått! Men uansett..jeg ville heller at det selskapet skulle komme hit jeg bor, enn at jeg bodde i Bergen. Bergen er regn-byen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 håhåhåhåhåhåhåhåhå! gjett om jeg skal stikke nedom der, ja. bøttevis av x-box-spill, here I come! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvorfor er bergensere så heldige. Noe må vi har igjenn for å bo i bergen :wink: Nei, det er faktisk kjempe her nå. Har vært så mye pent vær at jeg er blitt lei av det, var deilig med regn i går, men så ble det helt blå himmel i dag igjenn Ser ut som om de holder på fortsatt. Det er ingen som har lyst å gå ned der å skrive seg en Xbox til meg for en liten betaling? Eller kansje fikse en fake legg til meg? Hadde vært kjempe kult å få det og James bond 007. Det er vist med det spillet de har oppdaget en bug som gjør at man kan legge inn linux uten å modifiseringschipp. Da hadde det blitt Xbox i stuen med mp3, film osv over lanet. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Nei det kommer nok ikke til Oslo for det er et firma i Bergen som har ansvaret for arbeidet. Har vært der jeg og. Skaffet meg litt forskjellig dill. XP home edition, trådløst mus og tastatur osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hva mer gir de vekk? intellimouse explorere? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hva mer gir de vekk? intellimouse explorere? De gir vel egentlig ikke vekk noen ting. Du jobber jo for de, og i stedet for å få betalt i penger får du velge noe MS produkter. Sikkert greit nok, men å kalle dette å "gi vekk" og "gratis" blir vel litt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå