Kosedyret Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei. Jeg er nå 17 år, og går andre termin på videregående, (Eller andre termin starter den 15.Januar.) Meg og min mor har planlagt å flytte fra Kolbotn i Akershus, til Sotra i Hordaland, og dette skjer sannsynligvis i løpet av kort tid. Er dette i det hele tatt mulig? Hvordan blir det med skole da? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du vil nok kunne få byttet skole ja, så lenge de har samme linje på skolen i Sotra? Men hvis dette ikke er noe direkte hastesak for din mor, ville vel det vært bedre å ventet til sommeren? Eller spiller det ingen rolle? Du kan da jo alltid bo igjen der dere bor nå? Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Sant å si har jeg veldig lyst å flytte. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Daså. Men ingenting er jo uaktuelt idag. Og akkurat skole bytte er vel det minste problemet. Har dere i det hele tatt, tatt kontakt med den aktuelle skolen? Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Nei, vil bli gjort i morgen. Noen idé om hvor lang tid det tar å få gjennomført byttet? Edit: Førte på litt mer tekst. Endret 12. januar 2009 av Averan Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Vist dei har ledig plass og er villig til å ta deg inn, så kan du egentlig begynne der med engang. Sotra ja.. Se filmen hos Youtube Endret 14. januar 2009 av semivec Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Eg vet kem ha e. : p Han heter Alfred Åse, men han har flyttet fra Sotra no. Fikk så jævlig juling fra folk rundt her og sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå