HrSteen Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Satte meg ned og så litt igjennom bildene fra den analoge utfordringen. 2stk bilder fra lokal industri. "Gørrskjeten" "Rust" Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Ganske tøffe bilder begge to, stoners. Jeg elsker de nyansene av rust som du har fått frem i den tanken, og det flotte spillet i grått og brunt på det første bildet er like flott. Stram rule of thirds i det første, og en nydelig diagonal i den andre. Hva gir du meg til å klage på. Det er dårlig gjort å ta bilder som vi ikke kan krangle over... Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Røffe bilder som straks faller i smak. Er ikke helt enig med meg selv om jeg syntes komposisjonen i det første bildet er litt midtstilt, men det er bare småpirk. Gratulerer med to flotte bilder. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Det andre bildet var simpelthen elskbart. Det første falt ikke helt i smak, jeg vet ikke hvorfor for det er ett pent bilde og passer jo strengt tatt til mine preferanser. Nesten som den jenten du kjenner, du vet, hun som er innehaver av ALLE kvalitetene du leter etter, men alikevel klarer du ikke å falle for henne, men på det andre bildet, der klaffet deg. Diagonalen var koselig å se. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Nr 1 er litt for pent, kanskje? Fargene er ikke riktig skitne - bare litt blasse. Nr 2 er knallbra - god diagonal-komposisjon og gode farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå