Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei... du som nylig har kjøpt dette kameraet, hvilke erfaringer har du gjort deg om dette så langt?

Jeg er nysgjerrige på hva du synes om bildekvaliteten hos dette kameraet.

Hvordan blir bildekvaliteten ved dårlig belysning?

 

Vurderer for tida å kjøpe PC101, men nå så jeg litt på TR33 og det ser ut til at dette kameraet er på lik linje med PC101, men billligere.

Så da burde TR33 være et bedre kjøp enn PC101.

Lenke til kommentar

Jeg har vært litt innom noen utenlandsk forum for å se hva dem synes om TR33 og begeistringa var ikke så overveldende.

Det var faktisk mange som foretrakk modellen under TRV33, TRV22, selv om denne modellen har mindre pixler enn TRV33.

Grunnen til dette skyldes at TRV22 "krever mindre lys"... vet ikke helt åssen jeg skla si det, men minimum belsyningskrav hos TRV33(uten IR) er 7 mens hos TRV22 er denne 5. dessuten er det vist noe hso linsa hos TRV33.. en brennvidde på 50mm eller noe sånt, hvor TRV22 er bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at du kan filme i widescreen format med TRV33. Er det noe man burde hatt hvis man har som hobby å lage filmer? Blir det ike stilig å lage filmer i widescreen format? Jeg skal enten kjøpe TRV33 til 9000kr eller PC101 til 9000kr. Hva burde jeg gjøre?

Takk for svarene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...