namhvo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei! Hjemme hos oss har vi kontoret i 2.etg og routeren ligger også der oppe. Routeren det er snakk om er en ganske ny D-Link (husker ikke modellen, kan sjekke senere hvis det er viktig). Har satt opp trådløs nettverk med passord og alt fungerer fint...bare i 2.etg og 1.etg. Får så vidt signal når jeg sitter i kjellerstuen med min bærbar. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal kunne forsterke signalet slik at jeg kan få nogenlunde grei hastighet i kjelleren også. Jeg har sett litt på andre routere men vet ikke om det er løsningen. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Trådløst aksesspunkt eller bygge antenne? Hva ser du for deg som løsningen? Er flere antenneguider på dette forumet om du er av den kreative typen. Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Joda, jeg har lagt en antenne selv og testet ut, ble ikke noe nevneverdi bedre. Brukte en av guidene jeg fant på www.freeantennas.com Hvordan er det med å kjøpe antenne og montere på ruteren? eller kanskje kjøpe et nytt trådløskort? Vet ikke helt hva aksesspunkt er så jeg må ta en titt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå