Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg og samboeren min vil ha oss en sydentur. "Hvorfor ikke i morgen?" blir nevnt, og det passer oss inderlig bra! Jeg har sett på restplass.no, finn.no, solfaktor.no, ving.no og alle disse, men klarer ikke finne noen avganger som går i morgen. Kun èn på restplass.no, men da jeg trykker med videre derfra så finner jeg den ikke. Er det noen stor sjanse for at vi kan ta bussen til gardermoen og få oss en billig sydentur hvis vi spør i ei kasse der? Har hørt fortellinger om folk som har gjort dette før og blitt positivt overrasket. Noen som har erfaring med dette, eller en lurere måte å finne billett på? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tror ikke det er så enkelt.. Hva er "syden" da? Nå om vinteren er det vel bare ett alternativ:Kanari øyene ett sted... Men det er visst dårlig vær nå: http://www.canariposten.com/nyheter/03j/n_12_4.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei! Vi dro på tur 06:00 neste dag etter at jeg skrev denne tråden. Flyet gikk til Tenerife for 699pr person, og vi fikk hotell for 40 euro/natta, noe som gjorde at turen kom på under 2000 per person. Dette var veldig vellykket og vi storkoste oss hele uken! Kjempevær. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det hørtes fint ut!Hvordan kjøpte du billettene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjøpte de fra restplass.no, helt topp, fungerte helt som det skulle. Gjør det gjerne igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå