Skogslik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Byttet tv på Xboxen min her nå, og nå blinker skjermen som bare det, får jo sveise blink av og se på det. Byttet fra et 40 tommers full HD tv til et eg har nede, 32 tommers HD ready. Hva er det som kan gjøre dette? har prøvd det meste eg kan komme på, men ingenting hjelper jo. ser bilde, men går opp og ned og blinker som et annet faenskap. Endret 12. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Prøv å endre signal fra 1080i til 720p på xboxen. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hold inne Y og høyre trigger mens du slår på 360en (uten spill i). Det resetter video innstillingene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det hjelper ikkje fatter ikkje hva som kan være galt her. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Prøv med en annen tilkoblingsmulighet en den du bruker nå. VGA, komponent, HDMI, s-video, kompositt etc. Dårlig kabel eller dårlig kontakt kanskje. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Fikk det till nå, hadde mange ledninger i en gammel strømpadde, da blinka skjermen som bare det. tok og putta bare tvn og xboxen rett i veggen, og det funker fint Endret 12. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå