Eivindweb Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hei. Har laget ny versjon av Eivindweb nå. Jeg har ikke jobbet SÅ mye som mulig med den, Da jeg prioriterer kunder. Men om noen kunne gitt meg tilbakemelding på det som er gjort til nå, hadde det vært fint. http://eivindweb.net Takk! Endret 12. januar 2009 av Eivindweb Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 mangler link? eller bare jeg som ikke ser den ? Lenke til kommentar
Eivindweb Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 er nok bare deg Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 x) var jo enkel og grei side det der da, lett å finne fram. ikke at jeg har så mye peiling, men fin side Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) etter mine prinsipper så bruker du for mye plass på headern, 60% av verden bruker enda 1024x768 og selvom du bare har 4linjer innhold på en side må de fortsatt scrolle ned for disse. de "annet" og "sammarbeid" boksene er fryktelig stygge og klumpete, ville flyttet innholdet til disse ned i footer. ellers mangler jo innholdet så vanskelig og gi noen kommentar på det eller funksjonalitet. Endret 13. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Kunne godt kuttet ned på høyden på det grønne (himmelen?) og avstanden mellom fjellene (?) og menyen. Dessuten er det uproft med skrivefeil: - samarbeid, ikke sammarbeid. - portefølje, ikke portfølje. Endret 13. januar 2009 av Bludd Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har litt problemer med å forstå hva denne siden har med web 2.0? Hva er en web 2.0 logo? Ellers så er teksten direkte vannskelig å lese grunnet lav kontrast. De elementene som er dempet er altfor dempet. Frode Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er jo nesten direkte kopiering av et design som kan fåes kjøpt på themeforest.net Template på salgs-siden: http://themeforest.net/item/creative-portfolio/18531 Direktelink til live preview: http://inspirationup.com/themeforest/creative-portfolio/ Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er jo nesten direkte kopiering av et design som kan fåes kjøpt på themeforest.net... Imponerende! Hvordan i all hverden fant frem til den originale malen? Begynner å bli gangske vant til at folk som benytter maler utigir disse for sine egne arbeider nå. Det har blitt en trend. Folk som ikke kan designe i det hele tatt og som må stjele andres arbeid. Frode Lenke til kommentar
Eivindweb Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Ja! Det er jo nesten kopi helt av.. -.- Det er ikke jeg som har designet det, men en venn som designer for eivindweb. Skal nok ta en prat med ham.. Sitter faktisk på 1024x786 selv nå. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja! Det er jo nesten kopi helt av.. -.- Det er ikke jeg som har designet det, men en venn som designer for eivindweb. Skal nok ta en prat med ham.. Sitter faktisk på 1024x786 selv nå. Vennen din designer for themeforest.net eller er det han som har stjålet designet? Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) En "venn" av deg Så søtt. "Dere" er altså flere, selv om det står "om meg" i navigasjonen? Du tok et bra design og gjorde det dårlig. Endret 4. februar 2009 av JensViking Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Right, i stedet for at jeg fortsetter å rakke ned på deg fordi du stjal et design skal jeg gi deg tilbakemelding på ting du ikke vet enda. Flott ikke sant? - For stort banner - "a other language"? Nope - Hva faen skal du med copyright-notis? - Hvorfor har du stor bokstav etter komma? Nei, fysjom. Mye engelskfeil her i gården Lenke til kommentar
Eivindweb Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Sorry for sent svar. Ja , "Kameraten" min, han har faktisk mafiasos.com om du vil vite det Men jeg har bestemt meg for å la eivindweb.net bare være, droppe det. om noen vil, så kan de få brukernavnet til vennen min, selv om jeg tror det fleste har skjønt det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå