Sangesland Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 mitt problem er at jeg alltid blir så sulten 30-60 min ut i treninga, noe som resulterer i at jeg ofte blir slapp, svimmel og kaldsvetter. spiser f.eks 4 skiver og drikker 1L h-melk rundt 90 min før treninga, etterfulgt at 2skiver og en banan rett før treninga. pleier alltid å trene etter forelesningene, så er ikke alltid like lett med kostholdet (NTNU - Dragvoll) er det bare jeg som rett å slett spiser for lite, el kan jeg hive i meg noe proteinpulver, weightgainer ol. før el under treninga? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 drikke energidrikk under treninga funker veldig bra . proteinpulver under treninga er nokk ikke så veldig effektivt, energimessig. da tror jeg karbohydrater funker bedre Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du kan prøve å ta en weight gainer rett før treninga ja 90 min er litt for lang tid på ta siste måltid før trening. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 kjappe carbs rett før økta.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) 90 min er litt for lang tid på ta siste måltid før trening. etterfulgt at 2skiver og en banan rett før treninga. dvs 10-15 min før treninga kan legge til at jeg har veldig høy forbrenning, hvis det skulle være relevant. Endret 12. januar 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hmmm... Enten har du for lite mat/søvn eller så drikker du for lite vann i løpet av treninga... Hvis du ikke har minst to-tre klare urineringer etter treninga drikker du sannsynligvis for lite. Du får nesten prøve å spise og drikke mer og se om det ordner seg, vanskelig å gi noe klart svart her. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Drikk masse vann og kjør gjerne en shake med "Carbo Fuel" fra prottiss-fabrikken eller andre lignende karbo varianter. Er nok energi du trenger ! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 "Anbefalt bruk: etter trening anbefales et inntak av 70g Carbo Fuel" hva med under/før trening? evt hvilken dose burde jeg begynne på? ang vann, jeg drikker ca 1L hver treningsøkt, men tisser aldri mer enn 1 gang etter treninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå