abene Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Opera Software ansetter folk som aldri før til tross for krisetider. Les mer Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dette er veldig lurT? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noen må stå for kuttene, andre må stå for investeringer. Kjør på Opera Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Godt å høre at den antageligvis beste browseren kjører på og ansetter folk, ja! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva tjener Opera egentlig penger på? Nettleseren er jo gratis. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 På mobilnettleser så klart. Bundling og salg. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Samt lisensiering av Presto, og sikkert en del ting jeg ikke vet om. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Opera tjener vel en del på redirecting av søk, om jeg ikke husker feil? Husker ikke hvor jeg leste det, men de hadde visst gjort gode penger på blant annet google. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dette er veldig lurT? Alle skylder jo på finanskrisen, Opera vil sikert gå imot strømmen og forbedre seg når andre ikke vil gå fremover mye. Et spill solgte ikke mye: "Finanskrisa" Dessuten blir ikke Opera så rammet egentlig, tror ikke folk vil slutte å bruke nettlesern deres. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Med størke markedsandeler så vil det nok gå langt bedre for opera. Det er mye som tyder på at selskapet har en nøktern drift og dermed kommer til å greie seg bra. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Rart hvordan en gratis nettleser kan håve inn så mage penger Tror jeg skal legge meg ut for gratis bruk Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noen er ledere mens andre følger etter. Det er godt å se Opera er en leder. Oppfordrer samtidig Amobil til å besøke Opera å intervjue og rapportere. Gå i dybden, spesielt når det gjelder den tildels hete debatten mellom folk i Opera og Mozilla/Firefox om hvem som faktisk var først med ideene og hvem som kopierte. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fint å høre det går bra med Opera . Bruker selv nettleseren og er veldig fornøyd . Lenke til kommentar
BrynjarN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva tjener Opera egentlig penger på? Nettleseren er jo gratis. http://www.opera.com/company/investors/faq/#faq3 Advertising makes the world go round. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er veldig fornøyd med opera, riktignok med annet skin. Har ingen plugins i det, i motsetning til firefox. Bruker likevel firefox til daglig bruk av ukjente grunner. Auto-refresh funksjonen er noe av det nyttigste som fins i Opera, såvel som "mouse gestures" (noe jeg syns er svært nyttig, ikke bare en gimmick) Og hvis du ser på en bildeserie, kan du trykke en av tommelknappene på mx518, så "gjetter" den seg til hva URL'en til neste bilde er. Opera trenger å bli kvitt nerdepreget, hvis de skal få større markedsandeler. Har aldri sett noe Opera-skjorter på pene damer f.eks. De fleste jeg prøver å få til å prøve Opera sier "er ikke det sånn nerdegreie?". Bra de satser på selskapet! Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Dette gleder meg:) Endret 14. januar 2009 av Sn3ipen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå