mgjell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei, har nettop hentet denne, Samsung LE40A786 på posten. Problemet er at jeg ikke får signal fra hd-pvr til skjermen med hdmi kabel, kun med scart. Hva kan dette komme av? Morten Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Og du har testet flere HDMI innganger samt styrt skjermen til HDMI valg kontra scart? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Styrt skjermen ? Du har valgt HDMI via skjermen? Lenke til kommentar
mgjell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det hjalp det gitt !! Trodde det gikk automatisk jeg, for den fant ingen signal når den søkte når jeg installerte fjernsynet. Takk for hjelpen Morten Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hehe, er ein fordel å velge riktig inngang ja. Min erfaring er at apparatene oppdager analoge signaler over Scart, men ikkje digitale over HDMI. På ein Samsung og ein JVC LCD dette vore tilfelle. Lenke til kommentar
mgjell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Brukte nok riktige innganger og hadde kun hdmi kabel. Da fant den ikke signal men det gjorde den så snart jeg tok en scart babel. Samma det, nå virker det i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå