Gå til innhold

Source VS 1.6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye som er forskjellig, mye mer enn bare grafikken. Hvis du er god i Source kan du bruke lang tid til å venne deg til 1.6, fordi det er mye som er annerledes. F.eks. er vel hitboxen forskjellig fra de to spillene. Selv liker jeg Source best, men det er vel fordi jeg startet med det, og testet ut 1.6 senere.

Men smaken er som baken, den er delt i to.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg liker css best selv om jeg prøvde 1.6 først eller 1.5 da -.-

Synes source så nytt og spennende ut da det kom og det gjorde at jeg gikk over til det og nå har det gått 4 år med source spilling. Savner vel kansje samholde som var på 1.6 i forhold til source men lan osv med at alle var med da source kom. Hitboxen var såpass dårlig og endel bugs så folk bestemte seg for at source var dritt, og mange har også beholdt den meningen mens de som holdt på med 1.6 og tok en pause gjerne begynte med source etterpå fordi de skulle "prøve det" og ble hektet.

Men 1.6 og source kan rett og slett ikke sammenlignes jeg vil si de er 2 helt forskjellige spill selv om source er "oppfølgeren" til Counter-strike 1.6

Her er et klipp fra da source hitboxen ikke var fixet på

Vil ikke si 1.6 har mindre bugs enn source da:

Endret av Moozoren
Lenke til kommentar

Har både source og 1.6. Startet på 1.6 og prøvde source en stund, men klarte det rett og slett ikke. Det virket så kaotisk i forhold til det jeg var vant med. Kan jo nevne at recoilen på de forskjellige våpnene er delvis forskjellig i 1.6 og source. Smak og behag! ;)

Lenke til kommentar

Tror det har mye å si hva du prøver først. Jeg prøvde Source først, og spilte det en stund før jeg prøvde 1.6. Da var jeg allerede blitt vant til alt i Source, og følte at 1.6 var mye vanskligere. Så da holdt jeg meg til Source, og det gjør jeg fortsatt, og det kommer jeg alltid til å gjøre :) Tror ikke det er så mange som går fra Source til 1.6 heller, mtp grafikken er steget videre i Source ift 1.6 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...