E}{IT Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei! Syns at ledningene til bakhøytalerne på er så sjenerende stygge at jeg ønsker å kutte ut de to. Er det bære å koble fra dæm å kjøre 3.1 istede for 5.1? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skulle ikke være noen problem for enheten hvis du mener det er bedre å ikke ha bakkanalene. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Null problem det, men da forsvinner litt av hensikten med anlegget, da kunne du likegodt hatt et 2.1 anlegg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Null problem det, men da forsvinner litt av hensikten med anlegget, da kunne du likegodt hatt et 2.1 anlegg. I know, var ment som en midlertidig løsning til jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre det med ledningene. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis du ikke er redd for å leke snekker, så kan du skjule de bak gulvlistene. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 I know :!: Men er desverre litt livredd for å leke snekker da leiligheten jeg skal montere den opp i er 2 dager gammel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har lekt snekker og lagt dem bak listene. Ingen problemer. Den beste måten jeg kan tenke på er å kjøpe kabelkanaler på Clas Ohlson. Det ser meget pent ut og koster ikke allverdens. Jeg bruker slike i "TV-stua". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det stemmer, men dei kan være eit helvete å få av igjen, sjølv med sitrusrens. Eg pratar av erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Min hemmelighet er å spikre dem fast, uten bruk av lim. Man spikrer en liten spiker inn i veggen fra innsiden av kanalen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Høyrest absolutt ut som ei god løysing. Avhengig av kva materiale ein har på veggen sjølvsagt. Eg hadde berre betong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du finner helt sikkert en god løsning for å feste dem. Det pleier de fleste å gjøre til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå