AndyAndy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei! På skolen skal jeg og gruppa mi ha et musikk prosjekt hvor vi har tenkt å lage en egen musikk video, noen som vet om et greit og enkelt redigerings prog. Mvh Andy Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skal det være gratis så kan du jo prøve å bruke windows moviemaker. kanskje ikke det mest avangserte men Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Har movie maker, kan godt legge noen penger i det, siden jeg har d90 med video func. så det blir nok noen filmer frem over. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Noen ander med noen forslag? Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Noen andre med noen forslag? Endret 12. januar 2009 av AndyAndy Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Pinnacle Studio skal være et godt program har jeg hørt. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Pinnacle Studio skal være et godt program har jeg hørt. Det høres bra ut, leste en test av det her om dagen, ikke alt for dyrt heller Takk for svar! Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hehe =) nei det er ikke så dyrt faktisk =) og der har du et et godt program (tror jeg) bare hyggelig å kunne hjelpe =) Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Pinnacle Studio skal være et godt program har jeg hørt. Det har du neppe hørt i dette forumet, for her (og i andre fora) har svært mange kritisert det for stadige krasj og ustabilitet. Av mer stabile og populære programmer kan nevnes Adobe Premiere Elements, Magix Movie og Sony Vegas. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Pinnacle Studio skal være et godt program har jeg hørt. Det har du neppe hørt i dette forumet, for her (og i andre fora) har svært mange kritisert det for stadige krasj og ustabilitet. Av mer stabile og populære programmer kan nevnes Adobe Premiere Elements, Magix Movie og Sony Vegas. Stemmer det at jeg ikke har hørt det her. jeg husker ikke hvilke sider jeg har det fra... men kan se om jeg finner det igjen. jeg har også lest noen tester og der har det fått god kritikk? Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Prøvde det hos en kamerat og der krasjet det 2 ganger, men trur jeg går for det bilige alternativet denne gangen Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Magix Movie altså? Tror det er det billigste du kan få tak i, og trolig det mest avanserte til prisen. 58 pund nedlastet. http://www.magix.com/uk/movie-edit-pro/plus/ Endret 12. januar 2009 av Rocambole2 Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Magix Movie altså? Tror det er det billigste du kan få tak i, og trolig det mest avanserte til prisen. 58 pund nedlastet. http://www.magix.com/uk/movie-edit-pro/plus/ Enten det eller Pinnacle, trur jeg.. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 58 pund er jo 600 kroner, nesten. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå