Xcon94 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Heisann, Lurer på hva d kraftigste hjemmekinoen (trenger ikke være hjemmekino, kan omså være en bra bilsub og et par små diskanter, driter i åssen d ser ut vil bare ha LYYYD) Man får for 1000-2000 kr.. Vet det ikke er mye, men har et nokså stramt budsjett.. Ser også etter noen brae nettbutikker for slikt, er litt "noob" på lyd, hva skal jeg egentli se etter ? har gjort mange bomkjøp opp gjennom tidene Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Logitech Z-5500 Digital. koster 2500,- kr, men mange fornøyde brukere. Anlegget har ingen DVD-spiller eller radio da... Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Har dvd spiller, men bruker den uansett ikke. anlegget skal kobles til pcn via AUX(tror jeg det heter, sånn hvit rød på den ene siden, å mini-jack på den andre).. Tror nok den blir litt i det dyreste laget.. Men så litt på dette anlegget http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386898 Hva syntes dere om det ? Noen andre løsninger ? F.eks en billig forsterker og 2 høytallere ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det JVC-anlegget er sansynligvis dårligere en Logitech settet. Med det budsjettet du har, får du mest for pengene ved å kjøpe brukt. (Hos netthandelen kan du være heldig å få Fence Audio Duo 30 til under 1000-lappen (frakt kommer i tillegg).) Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Maks effekt: 120 W Er ikke det veldig dårlig a ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvor mange Watt en høytaler er oppgitt til, sier absolutt ingen ting om lydkvaliteten, hvor mye bass den har, eller hvor høyt den kan spille. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Takk for den, er som sagt veldig noob på lyd å slikt, har hele tiden trodd at watt var avgjørende når det gjelder kvalitet.. Hva er det jeg skal se etter da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå