Joachim_F Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 De siste ukene har det kommet vanvittige mengder med nettdistribuerte PC-spill. Les mer Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 crayon physics ser gøy ut Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå måtte jeg bare instalere Patrician 3 igjen... Veldig artig spill! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Patrician 3 starta eg faktisk med for nokre dagar sidan. Eg kjøpte det på plate for ei tid sidan, men kom aldri skikkeleg i gong. No drog eg det altso fram på nytt, og etter å ha redigert kartet slik at det gjekk an å velge Bergen som heimby, starta eg på det som vil bli mi første skikkelege gjennomspeling. Eg vil absolutt anbefale dette spelet for alle som er interesserte i forretnings-/handelssimulatorar. Det er litt tungt å komme i gong med, men når du først har byrja å få taket på det grunnleggande, er det eit svært underhaldande og rikt spel. Moglegheitene er mange, og eg har inntrykk av at dette er eit spel der det er ei lang og tilfredsstillande lærekurve. Innpakninga er òg svært flott, som ein kan sjå av skjermskota. Kay Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 crayon physics er utrolig gøy, men syns det er veldig lett da :/ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Patrician 3 starta eg faktisk med for nokre dagar sidan. Eg kjøpte det på plate for ei tid sidan, men kom aldri skikkeleg i gong. No drog eg det altso fram på nytt, og etter å ha redigert kartet slik at det gjekk an å velge Bergen som heimby, starta eg på det som vil bli mi første skikkelege gjennomspeling. Eg vil absolutt anbefale dette spelet for alle som er interesserte i forretnings-/handelssimulatorar. Det er litt tungt å komme i gong med, men når du først har byrja å få taket på det grunnleggande, er det eit svært underhaldande og rikt spel. Moglegheitene er mange, og eg har inntrykk av at dette er eit spel der det er ei lang og tilfredsstillande lærekurve. Innpakninga er òg svært flott, som ein kan sjå av skjermskota. Kay Jeg skal i gang selv tenkte jeg. Dette er et spill som jeg har tenkt på å spille lenge, har spilt Port Royale 1 og 2 endel Endret 12. januar 2009 av AvieN Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå måtte jeg bare instalere Patrician 3 igjen... Veldig artig spill! Er det lignende Anno spillene? type tysk RTS? Tror jammen jeg skal prøve dette spillet. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gravity Bone var gøyt, men var ekstremt kort. Merklig så breie flaggstenger det var. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Veldig bra gjort av gamer.no også skrive sånne artikkler også videre. Stå på Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Digger de ukentlige nettutgivelses artiklene Denne tar jo kaka da Holder på å installere Patrician 3, gleder meg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Takk for tipset om Crayon Physics, Gamer! Jeg kjøpte spillet nå. Det har ikke nådd helt opp til World of Goo - langt ifra, men det er fremdeles et innovativt spill. Kanskje det bare er jeg som mangler litt trening? De banene som kom etter demoen var vanskelige. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Haha, noe sier meg at det eneste positive med spillet Satisfashion er navnet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg