Giallorossi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Haha, Operativsystem Cracker man, synes det er rimelig bortkasta å kjøpe et orginalt MS home premium 64-bit som vel er det lureste kjøpet Lenke til kommentar
kavabonga Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ok, glem strømforsyningenm jeg har byttet til 1000w uansett :-)Men hvilket operativsystem-variant skal jeg ta? Ser det koster alt fra 1 000.- til over 3 000.- og jeg har ikke peiling på de forskjellige. Siden du har valgt 2*3 GB RAM så er du nødt til å velge vista 64 bit operativsystem, om du velger home premium eller ultimate avhenger om du trenger enorme mengder med minne senere. <<<<Tror du klarer deg lenge med home premium 64 bit.>>>> Vanlig vista 32 bit støtter max 4 gb ( inkludert grafikkminne )hvor kun 3 til 3,5 GB RAM internminne vil kunne utnyttes ( avhengig av hvor mye RAM grafikkkortet har ). Det beste for spilling ville ha vært XP 64 bit os, men vet ikke om dette er mulig å oppdrive lenger og det støtter ikke <directx 10> slik som Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå