Gå til innhold

ADVARSEL ang. Imedian HD+spørsmål ang. alternativ (MP).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at hvis du skal se blu-ray må du kjøpe powerdvd ultra. Jeg har best erfaring med pdvd fremfor arcsoft total media. Med arcsoft fikk jeg så mange artifacts i bilde. windvd har også mulighet for blu-ray. Det har jeg ikke prøvd. Undersøk litt om dE forskjellige sw-spillerne før du kjøper et av programmene. Du kan vel laste ned en prøveversjon og se hva du liker best.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Problemet med MoPhats powerdvd-plugin er at vi med norsk windows har ikke samme mapper som engelsk windows.

En fordel er å installere programmet Autohotkey som det linkes til i HDstarter-tråden.

Du må åpne HD_starter.ahk som ligger i HD_Starter_autohotkey_source.rar.

Her må du forandre alle mappene til dit du har installert mediaportal og powerdvd. Ta med c:\programfiler\team mediaportal\mediaportal\mediaportal.exe og c:\programfiler\cyberlink\powerdvd8\powerdvd8.exe

Når det er gjort høyreklikker du fila og velger compile.

Nå har du en ny HD_starter.exe som virker. Ellers følger du oppskriften på mediaportalforumet.

Ta kontakt hvis du trenger hjelp.

Hva betalte du for powerdvd 8 ultra?

Lenke til kommentar

Takk for det :)

Sliter litt med at jeg savner en funksjon som er i noen andre MC.

Synes det er knotete at MP ikke åpner seg i samme vindu som man avsluttet det i/brukte sist.Skulle vell vært unødvendig å måtte ha et tilleggsprogram(Ultramon i mitt tilfelle)og må bruke en kombi av mus/tastatur for å få dette til....

Har jeg oversett noe?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann :)

Fant ut av det....hadde bare oversett den lille avkryssingsboxen nederst der på den laaange lista :blush:

Et annet problem har selvfølgelig dukket opp....

Plutselig får jeg ikke orntlig styrke på lyden?

Skjedde bare helt plutselig.

Må nesten kjøre max volum for å høre noe...som er litt skummelt.

Kommer lyden "plutselig" tilbake, blir jo lyden TORDEN-høy og både mine, kona og bikkjene sine ører kan bli "defekte" av sånt.

Har avinstallert MP, alle decodere, og installert på nytt osv...men samme prob likevel.

Lyden fungerer som den skal på VMC, Media-player, Nero, PDVD osv

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Da kan jeg melde at Soundgraph/Imedian HD har tatt seg kraftig sammen....

de har fått nytt forum og leverer nå stødig oppdateringer ca 20-ende hver måned :)

Man får t.o.m svar fra moderatorer på forumet :D

SW er fortsatt litt "tricky" men utfra "to do" lista deres begynner dette å se meget bra ut....finally :yes:

soundgraph

Endret av Ronny#1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...