Hes Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hei! Er på jakt etter ny telefon, men er veldig usikker på hva jeg skal velge.. Har nå HTC Touch Diamond, grunnen til at jeg vil bytte er at jeg er møkk lei av kun touch screen, eller touch screen er forsåvidt greit, men noe funker dårlig med fingrene mine (f.eks. skrive meldinger o.l.). Det jeg er på jakt etter kan godt ha touch screen, men det er et MUST å ha taster (samme om det er mobil tastatur eller fulltastatur eller noe lignende). Viktigste funksjoner/støtte jeg er ute etter: - Greit kalender og epost client (Støtte for exchange mail må jeg ha!). - GPS (ikke alt for viktig). - Et helt ok kamera. - Wifi. - Kan gjerne være touchscreen, men isåfall må den ha taster/tastatur. Dette er i hovedsak det viktigste, vil selvfølgelig ha mye annet også som video avspilling, ok mp3 spiller osv. Bare for å ha nevnt det, så har jeg tidligere hatt telefoner som Nokia N95, Nokia E65, Nokia N95 8GB osv. Da vet dere ca. litt hvordan funksjoner jeg er ute etter. Håper dere kan hjelp, og beklager rotete innlegg, ble litt mye vas, men håper det er forståelig Pris er ubetydelig. Endret 12. januar 2009 av Hes Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) E71 http://www.amobil.no/artikler/nokia_e71/53566 Endret 12. januar 2009 av gamerman Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Samsung Innov8...Ganske dyr, men er den beste på markedet etter min mening. Da mener jeg blandt alle mobiler på markedet. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Men er denne på markedet enda? har sett litt på SE xperia x1... er denne noe tess da? forresten vil ha en telefon som ikke er plastic fantastic kvalitet, sier ikke at den ikke skal være plast, men bare at den er stabil i formen Endret 13. januar 2009 av Hes Lenke til kommentar
larspkl Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Samsung Innov8...Ganske dyr, men er den beste på markedet etter min mening. Da mener jeg blandt alle mobiler på markedet. Kona kjøpte denne for kort tid siden.Virker som en solid mobil bortsett fra at batteritiden er frustrerende dårlig.Her snakker vi ca 24 timer med noen få sms og korte telefonsamtaler.Altså dramatisk dårligere enn det Samsung oppgir hva gjelder standby og taletid. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jøss det var litt rart da, folk sier jo at den ikke skal være så gal... men den kan ikke være så mye værre en diamond da? der snakker vi vel også 24 timer standby... den samsungen så også lovende ut, får ta en titt på den... noen som vet om den er noe solid ? Lenke til kommentar
samas Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jøss det var litt rart da, folk sier jo at den ikke skal være så gal... men den kan ikke være så mye værre en diamond da? der snakker vi vel også 24 timer standby... den samsungen så også lovende ut, får ta en titt på den... noen som vet om den er noe solid ? Noen sier at man skal slå av 3G funksjonen og dermed varer batteriet lenger. En mere avansert modell er Samsung i900 med Windows, meget avansert sådan Lykke til Lenke til kommentar
Hes Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Samsung i900 er vel kun touch? noe jeg helst vil unngå... Lenke til kommentar
Hes Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Er veldig i tvil nå, har sett litt på fulltastatur telefon.. det virker jo veldig greit og praktisk... men er også greit med vanlig tlf tastatur.. noen som har noe meninger om dette? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det må du nesten teste selv, altså om du klarer å skrive på knappene. E71 som nevnes over er en enormt bra telefon, men tastene kan være alfa og omega. Ellers har du jo HTC Touch Pro og HTC S740, evt SE Xperia X1, som også har fulltastatur. HTC S740 har i tillegg vanlig numerisk tastatur. Lenke til kommentar
larspkl Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jøss det var litt rart da, folk sier jo at den ikke skal være så gal... men den kan ikke være så mye værre en diamond da? der snakker vi vel også 24 timer standby... den samsungen så også lovende ut, får ta en titt på den... noen som vet om den er noe solid ? Etter å ha endret noen av innstillinegen for å spare strøm har batteritiden blitt bedre på Innov8.Det viser seg også at telefonen varer lenge på bare en-to streker på nbatteri-indikatoren.Nå behøves lading hver andre-tredje dag,noe man ikke kan klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå