Mischief Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hei Jeg har spilt Little Big Planet en stund nå, og har nå lyst til å finne litt mere hemmeligheter osv. Er det noen som vet om det har kommet ut noe guide til Little Big Planet ennå? Syns jeg har hørt prat om en guide på over 300 sider, men kan ikke finne noe om det på nettet. Håper noen kan hjelpe meg litt her Endret 12. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hadde vært fint om du hadde posta dette i Sony delen, og spør eller se gjennom LBP trådene, der er det guide ute og går. Den kan vel også lastes ned fra enkelte sider. Ellers kan du bestille guiden fra denne siden. Link Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Då dette spelet berre er ute til PS3 er Sony-kategorien den rette plassen for tråden. Eg har derfor flytta den dit. Emnetittelen er og endra litt så det kjem fram at dette er eit spørsmål etter ein guide, og ikkje ein guide. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fant en gratis nett-guide nå, den finner du her. Den har Walkthrough for alle banene, enkel opplæring i å lage en bane, trophyoversikt og mer Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Her: http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=21310 Lenke til kommentar
Mischief Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Takk takk for masse god hjelp Då dette spelet berre er ute til PS3 er Sony-kategorien den rette plassen for tråden. Eg har derfor flytta den dit. Emnetittelen er og endra litt så det kjem fram at dette er eit spørsmål etter ein guide, og ikkje ein guide. Takk takk for at du flyttet den til rett sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå