Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil ved DVD-brenning


Anbefalte innlegg

Sliter med å få brent en iso. Har prøvd tre forskjellige programmer: Active@ Isoburner, CD burner XP, og til sist Imgburn. Alle tre gir meg noenlunde samme feilmelding: "Cannot write medium - incompatible format". Cd Burner XP sier at dette pleier å komme av at DVD-en er dårlig. Det har jeg litt vanskelig for å godta. Jeg har aldri hatt ett eneste slikt problem tidligere, og det høres ikke ut som om drevet sjekker plata først. Det er riktignok snakk om fem plater fra samme pakke fra Clas Ohlson (Traxdata, som ikke skal være ille), men jeg har klart meg fint med mye mer jalla produkter tidligere. Nærmest gjennomsiktige CD-er har brentes uten problemer (om de er lesbare i dag er en annen ting).

 

Jeg har prøvd å avinstallere alt jeg har av brenneprogrammer, rense registeret, restarte, installere dem en etter en på nytt, avinstallere selve drevet, lete etter nye drivere og fysisk skifte IDE-kanal. Ingenting hjalp. Nå skal jeg på jobb, plukker da med meg en annen type plate for å utelukke det senere i kveld. Er det noen som har noen forslag i mellomtiden? Jeg vil installere Windows 7 .. :(

 

EDIT: Ikke stress, en firmwareoppdatering gjorde susen. Brenneren min hadde visst stått over to heltall med fremskritt.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...