Gå til innhold

[Løst]hva er windows Vienna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Windows Vienna er en av de tidligere kallenavnene til Windows 7.

ok, men de skal ikke ta vekk vista fra markede fordi windows 7 kommer?

De kommer nok til å slutte å selge det, heldigvis :p

Antagelig ikke med en gang, men i det 7 blir kvitt eventuelle barnesykdommer, så vil de nok slutte å selge Vista. Ingen vil vel komme til å kjøpe det heller, så det er kanskje likegreit.

Men de vil fortsette å støtte Vista en del år fremmover.

Lenke til kommentar
Windows Vienna er en av de tidligere kallenavnene til Windows 7.

ok, men de skal ikke ta vekk vista fra markede fordi windows 7 kommer?

De kommer nok til å slutte å selge det, heldigvis :p

Antagelig ikke med en gang, men i det 7 blir kvitt eventuelle barnesykdommer, så vil de nok slutte å selge Vista. Ingen vil vel komme til å kjøpe det heller, så det er kanskje likegreit.

Men de vil fortsette å støtte Vista en del år fremmover.

Men hva er vitsen med det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan i huleste er det teit å slippe oppdateringer til et program du har laget slik at brukerne som har kjøpt og betalt for Vista ikke føler seg lurt?

Er windows 7 oppdateringer?

Nei, windows 7 er et nytt OS fra Microsoft

Og vil neppe komme som en oppdatering til Vista (med mindre Microsoft bestemmer vil det)

Snart vil Microsoft slutte med support for Windows XP, som nå er et foreldet OS.

Og så fort Windows 7 kommer ut vil det sikkert ta et år eller noe sånt (muligens mindre?) før de slutter og selge Vista, og så et par år der de kun tilbyr support og oppdateringer til Vista. Jeg vil tippe at Microsoft ikke gir Vista mer enn 3års levetid når windows 7 kommer ut. Det kan godt hende Microsoft gir Vista kortere levetid enn de tre årene jeg tipper.

Jeg ser absolutt ingen grunner til og tviholde på Vista når Windows 7 har kommet ut, windows 7 ser ut til og bli en god del bedre enn Vista. Og selv om det enda kun er i beta så er det overraskende stabilt. Jeg vil faktisk driste meg til og si at det ikke er langt unna stabiliteten til Vista på nåværende tidspunkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

*Fjernet dobbelpost*

Forumet hang segt visst opp når jeg trykket på svar knappen..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...