Rubyred Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Her er et nytt bilde fra samme tur sist Lørdag. Vått,og fuktig, som får frem mettede farger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Likte dette bildet veldig godt jeg. Fine farger og en fin vinkling på bildet. Emnetittelen passer jo fint til bildet også Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Takker. Litt rart å komme tilbake til dette stedet. Husker som barn at dette var et spennende sted, med masse folk, og mye liv og røre. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Det første jeg tenkte var for noen herlige nyanser og flott bruk av vanishing point. Og det tenker jeg fortsatt. Muligens ditt beste i denne genren. Repeterende mønstre, flotte fargevalører og så videre. Lite eller ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Takker PM. Setter som altid pris på din kritikk. Legger ved et annet motiv fra samme sted. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå er vi på felles trakter igjen ser jeg. Jeg er enig med PMnormal når det gjelder det første bildet. I tillegg er det akkurat et hint av farge i himmelen slik at du slipper at det blir utbrent. Nr. 2 må jeg se litt mer på. Tom Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå er vi på felles trakter igjen ser jeg. Regnet med at du ville kjenne igjen motivet ja. Så i ettertid at du hadde flere bilder av samme motiv på din Flickr side. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Regnet med at du ville kjenne igjen motivet ja. Så i ettertid at du hadde flere bilder av samme motiv på din Flickr side. Jada, har vel også et i BK, og et i Aprilfesten. Pluss et par tatt inne i bygget. Vi får samle østfoldbenken til en liten sesjon når godværet kommer tilbake Tom Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hadde vært artig. Mange flotte motiver i nærområdet her. Uansett takk for kritikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå