Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kom over dette skuret idag når jeg var ute på en liten kjøretur. Tenkte jeg måtte å med meg et bilde av det. Syns i grunn bildet ble ganske bra, så jeg velger å hive det inn her og se om det er andre som kanskje liker det Bildet er tatt med Canon EOS450D, ISO100, 18mm, f/16, 1,6 sec. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Flott motiv. Skulle ønske skuret hadde vært skarpere, men ellers likte jeg det godt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ganske bra stemning, og bra med detaljer å kikke på. Men jeg skulle ønsket meg litt mer i topp, for det blir litt trangt over mønet. Knallbra med den rustne plogen foran hytten, som forteller en historie i seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Takker for respons. Legger ved et eksemplar som har litt mer "høyde" over mønet Legger også ved motivet i en annen vinkel: Endret 12. januar 2009 av Slettet-t1pvX92QsX Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ah, jeg synes de er ganske pene. Og bedre enn det første i begge tilfeller. Nydelig diagonal i det siste bildet. Og det fine trianglet som har vært så i vinden i det siste. Meget bra dokumentasjon av gamledagers etterlatenheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Setter stor pris på litt informativ kritikk PM. Takker! Lenke til kommentar
teinan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Heisann. Dette var bilder jeg likte å kikke på. Og jeg er enig at versjon 2 med luft over var bedre. Flotte komposisjoner, litt mer gjennomarbeidet enn "tatt i farten". Du har brukt tid og tenkt på hva du gjør. Skulle jeg satt fingeren på noe må det være at himlen er helt utbrent, spesiellt på det første bildet blir dette noe forsyrrende. Fin plassering i gyldne snitt og. På bilde no2 blir hytta litt for midtstillt, men diagnoalen og bruken av geometriske former ellers redder bildet. Flott stykke arbeid. Endret 12. januar 2009 av teinan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå