Roger J. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei! Jeg ønsker å kopiere bootdelen av én harddisk over på en annen slik at den booter på samme måte. Finnes det en grei måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja du klone hele disken med Acronis True Image da får du med hele sullamitten som trengs. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er harddiskene eksakt like? Både fysisk og logisk. Ellers er det til ingen nytte. Fremgangsmåte, sett den nye disken som aktiv via fdisk. Kopier ntldr, boot.ini og ntdetect fra gamle disken til nye. Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 skal vi se.... var ikke så veldig detaljert i første post. Skal bruke Virtual PC og kopiere en viruell disk over på en fysisk. Slik jeg forstår det så lagrer ikke Virtual PC bootsektoren til fysiske disker, bare innholdet. Så jeg må få ut bootinnholdet til egen fil, for så å kopiere det til den nye disken i vanlig Windows. Beklager!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå