Matthiesen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Trenger minst 40" og skal sitte 2-4 meter fra. Jeg skal koble til datamaskin veldig mye. Kommer IKKE til å bruke DVD-spiller, men pc for å kjøre film. Har ikke PS3 eller X-box. Er meget usikker på hele dette Plasma/LCD valget. Jeg føler det alltid er best bilde på en plasma, men så har vi det at jeg skal bruke datamaskin. Trenger jeg da full hd? Da hopper jo prisen. Som TVsignal kjører jeg NextTV, men bytter nok til Rikstv snart. Jeg ønsker å kjøpe fra butikk i Bergen, dvs Elkjøp, Expert, Elprice osv. Mvh Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kommer ann på hva du skal på datamaskinen. Skal du kjøre den som desktop og arbeidsstasjon over lengre tid, eller kun kjøring av film? Lenke til kommentar
Matthiesen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Kommer ann på hva du skal på datamaskinen. Skal du kjøre den som desktop og arbeidsstasjon over lengre tid, eller kun kjøring av film? Kun film. Hver dag.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da ser jeg ikke helt behovet for Full-HD. Dessuten er Plasma-skjermene mest egnet til film. Lenke til kommentar
Matthiesen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Da ser jeg ikke helt behovet for Full-HD. Dessuten er Plasma-skjermene mest egnet til film. Er dette fordi man kun merker full hd når man surfer på nett, eller generelt bruker den som utvidet pcskjerm? Lenke til kommentar
Matthiesen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347415 Hva med denne? Panasonic 42" plasma-TV - TH-42PX80 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den er bra:). Har lik selv i 37". Annbefales herfra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå